palstapoliisit ja tiimarivihkolaiset. Mulla olis vähän hemmetin haastava tehtävä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hui kamala miten te nyt aloitte tappelemaan :o . Kiitos tuosta google-vinkistä. Lähdin niitäkin selailemaan, mutta en kyllä löytänyt sieltäkään :| .

En kyllä mitenkään voi uskoa että kyseistä ketjua oltais poistettu. Muistan miten tein sen aloituksen myöhään illalla ja ihan hyvässä hengessä siellä mielestäni kirjoiteltiin.

No mutta. Eipä tuota taida vaan löytyä. Täytyy siis keksiä hatusta jotain. Kyse on siis 5-sivuisesta esseestä, jonka palautuspäivä on 30.11. Aiheesta työyhteisön kehittäminen tai ongelman ratkaisu tai jotain. Enhän mä tarkkaan muista edes aihetta :D.

Kiitos kiltit, olette te vaan ihania kun ootte jaksaneet auttaa. Harmi ettei tuottanut hedelmää, mutta eihän aina voi voittaa.

Ja sitten riita poikki ja pinoon =)

Etkö voi kysyä opettajalta tai opiskelukaverilta? Olisi paljon yksinkertaisempaa.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hui kamala miten te nyt aloitte tappelemaan :o . Kiitos tuosta google-vinkistä. Lähdin niitäkin selailemaan, mutta en kyllä löytänyt sieltäkään :| .

En kyllä mitenkään voi uskoa että kyseistä ketjua oltais poistettu. Muistan miten tein sen aloituksen myöhään illalla ja ihan hyvässä hengessä siellä mielestäni kirjoiteltiin.

No mutta. Eipä tuota taida vaan löytyä. Täytyy siis keksiä hatusta jotain. Kyse on siis 5-sivuisesta esseestä, jonka palautuspäivä on 30.11. Aiheesta työyhteisön kehittäminen tai ongelman ratkaisu tai jotain. Enhän mä tarkkaan muista edes aihetta :D.

Kiitos kiltit, olette te vaan ihania kun ootte jaksaneet auttaa. Harmi ettei tuottanut hedelmää, mutta eihän aina voi voittaa.

Ja sitten riita poikki ja pinoon =)

Etkö voi kysyä opettajalta tai opiskelukaverilta? Olisi paljon yksinkertaisempaa.. =)

Opiskelijakaverilta kysyin ja hällä ei ollut tallella. Opettajalta en kehtaa enää kysyä. Kun tosiaan pitäis pian jo palautettuna ja siihen pitäis lukea pari kirjaakin (joita en aikonut lukea).

Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
On kyllä aika mahoton tehtävä...
Oon kuluttanu sähköä jo kamalasti noilla google hauilla :D

Voih, ihana :heart: :heart: . Ei kai auta. Tietty jos vaan joku ketjuun kirjoittanut muistais jotain..vaikka tuskin.

Taidan laittaa paskanjauhantataitoni urakalla koetukselle ja säveltää jotain aivan tyhjästä. Hmm.. tästä tuleekin hauskaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Sori nyt Turkilmas, mutta musta tuntuu että google ja kaksplussan haku kuluu kohta loppuun. :/ Mä en ainakaan löytänyt niin millään sanoilla tms.

Joo ihan tyhmää :| .

Nyt mä lähden kirjoittamaan hatusta diipadaapaa.

Kiitos ihan älyttömästi kaikille kilteille :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1191649

löytyi :)

Ei oo todellista :o :o :o . Just ajattelin vielä viimeisen kerran tulla katsomaan ja alkaa sitten tekemään. Ihanaa, kiitos :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:

Olet sä vaan murunen ja HEMMETIN taitsu etsimään :flower: :flower: :D

Hei iso kiitos vielä kerran. Helpotti muuten kummasti lähteä työstämään tuota tehtävää kun löysin tuon tehtävänannon :D. Jostain syystä se ei edes enää vaikuttanut niin kovin sekavalta :snotty: .

Nyt on tuo tehtävä tehty ja opelle lähetetty. Seuraavat odottaa jo vuoroaan...

Kiitos vielä terapian tarpeessa ja kaikki muutkin kiltit jotka yrititte auttaa :hug: :flower: :heart: :)

Yhteistyössä