Palstan wt-nikit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä täytetää kaikki ne merkit mitä palstalla on lueteltu, on tatuointeja, värjättyä haalistunutta tukkaa, kannetaan kotiin kaljaa ja tupakkaa, rivot jutut ja kiroilua ja taitaapi isäntä täyttää melkein kaikki juntin merkitkin..

Ainoa ero on että meillä ei todellakaan ole mitää halpis kalusteita tms. autokin on kohtalaisen uusi ja siisti.

Talon piha näyttää tällä hetkellä kyllä ihan joltain raksa kaatopaikalta mut minkäs teet..

Mutta, kaikesta huolimatta meillä on paljon ystäviä, lapset on kohtalaisen hyvätapaisia ja pidämme elämästämme, joten oltiin tässä sitten kuinka wt muiden mielestä niin meidän elämäämme se ei heilauta.

Ja jos ei muuta niin ainakin me ollaan rehellisiä.

jaa jos tatuoinnit kuuluu jotenki tohon wt juttuun niin kai mä sitten oon. en nyt kyllä ymmärrä ku joka päivä pitää tulla ainaki yks keskustelu jossa pohditaan näitä wt juttuja :D mitä väliä? miksei kukaan nyt pohdi sitten samalla kuka on hulluin muskari mamma..

[QUOTE="vieras";26762934]pikkukaupunkilainen on myös wt öykkäröivällä sikailullaan[/QUOTE]

No kiitos. :D
Myönnän kyllä täyttäväni WT-kriteereitä, mutta pakastinta meillä ei ole olohuoneessa - pitäisikö hankkia pikimmiten?
Ja meillä laitetaan jouluvalot vasta marras-joulukuussa, joten siltä osin olen ihan silkkaa roskaa.