palstan vika??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
siis onks tän palstan erojen määrä valtakunnalinen keskiarvo vai onks tää palsta jotenki eroon porovosoiva? kun tuntuu, et joka päivä on useampi avautuminen eroon päättyneestä suhteesta. tuleeks se jotenki sellasena ketjuna et kun toikin kamu on nyt sinkku niin mäkin alan sinkuks vai mikä ihme täs nyt on?

Voisko olla myös niin, että se ero on semmoinen kriisi, mistä täläisella palstalla avaudutaan. Tänne tullaan, koska halutaan purkaa se paha olo johonkin ja siksi ne näkyvät täällä voimakkaasti.

joo kun tuntuu et ihan päivittäin on erouutisia. en tietty muista nikkejä, et voihan se olla et jotku kirjoittaa erostaan useamman kerran ja silleen, mut kamalan surullista, jos noin moni unelma särkyy ihan todella.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
joo kun tuntuu et ihan päivittäin on erouutisia. en tietty muista nikkejä, et voihan se olla et jotku kirjoittaa erostaan useamman kerran ja silleen, mut kamalan surullista, jos noin moni unelma särkyy ihan todella.

niin no, johonkin ihmiset purkaa, ja kaikkein helpointahan se on anonyymisti.

surullistahan se toki on,että erotaan....mutta minkäs teet.

tottakai pitää erota, jos liitossa on väkivaltaa, vieraita naisia tai häiritsevää alko-ongelmaa, mut noi pistää vähän miettimään, et kun on suuret tunteet hukassa tai tulee joka asiassa kinaa tmv. eiks kaikissa pitkissä liitoissa ole niin? on kuivia kausia, on toraisia kausia jne. kantsiiko sitä heti erota, jos toinen tuntuu ärsyttävältä?

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
tottakai pitää erota, jos liitossa on väkivaltaa, vieraita naisia tai häiritsevää alko-ongelmaa, mut noi pistää vähän miettimään, et kun on suuret tunteet hukassa tai tulee joka asiassa kinaa tmv. eiks kaikissa pitkissä liitoissa ole niin? on kuivia kausia, on toraisia kausia jne. kantsiiko sitä heti erota, jos toinen tuntuu ärsyttävältä?

Ei varmasti kannata heti laittaa papereita vetämään, jos tänään puoliso on ärsyttävä. Mutta asiasta kannattaa mun mielestä aina sano toiselle. Mä olen sitä mieltä, että varmasti aika moni liittoo kaatuu puhumattomuuteen. Kun on lapsiakin, on selvää, että yhteinen aika on kortilla, mutta jostain on löydettävä niitä hetkiä, jolloin asioista puhutaan ja tiedetään aina mitä toinen tilanteesta ajattelee.

Yhteistyössä