Palstan "Vierailijat" ovat pohjasakkaa

Älä yleistä. Osa mustista on joutunut harmautumaan kiusaamisen seurauksena.
Onko ne semmoisia mustia jotka on kertonu henkilöllisyytensä ja laittanu kuviaan? Silloin ymmärrän harmautumisen.
Muutoin, jos se rökitetty musta on edelleen tunnistamaton, niin mitä väliä jos rökitetään?

Mun mielestä mustien paljoudesta on iloa, ja jotkut harmautuvat liian herkästi.

• Vau!
Reactions: Johnny Appleseed
Majuri voi olla oikeassa.
Pohjasakka raskaampaa painuu pohjalle ikäänkuin perustaksi ja se keveämpi höty nousee pinnalle, se jota kaikki tuulet juoksuttaa.
Johan se tuli esille Majurin aloituksessa, että mustat ovat vietävissä mihin vain.

Milloinka Majurila on tullut viimeinen asiallinen viesti? Kymmenen vuotta sotten, jossain remppakeskustelussa.

harmaa palstapersu aikoinaan pilasi palstan ja keräsi muita harmaita joukkoihinsa. Nyt tämän on vallannut suoli24:n joukot. Vauva on nykyään paljon mukavampi.

Mulle ei ole väliä jos mun nikkiä rökitetään. IRL olen herkempi jos kohtaan kritiikkiä.
Kommentistasi on jo kauan, mutta mistä tuo IRL-herkkyys? Minä olen tosielämässä kiveä tai ehkä teflonia - huomauttelen muille mutta minuun ei mikään tartu tai satu. Mistä tulikin mieleeni: suomalaiset naiset ovat suustaan rumia. Kun vieras heille jostakin huomauttaa, saa vastaukseksi usein heidän oman lisääntymiselimensä nimittelyä.

Yhteistyössä