palstan tyhmät aloitukset..

Kaippa munkin täytyy nyt vihdoinkin kirjoittaa tämmöinen ärsytys-aloitus, että lukeutuisin ns. kunnollisten palstalaisten joukkoon.

Mua sitten niin kovaa ärsyttää ja ihmetyttää seuraavanlaiset aloitukset:

1.) mitä söit aamupalaksi/iltapalaksi yms - miten ihmeessä joitain voi kiinnostaa toisten syömiset?!

2.) sopiiko nimi x nimen x kanssa? onko nimi x hyvä lapselleni - eikö nimenannossa ole pääasia se, että itse tykkää, sekä se, että on ajateltu lapsen tunteita ja tulevaisuutta. Miksi mennä muitten pään mukaan?!

3.) eipäs - juupas keskustelut - väitellään asioista antamatta kuitenkaan yhtään järkevää argumenttia ja kun oma mielipide ei saa vastakaikua pillastutaan ja haukutaan kaikki.

4.) tyhmät yhdyssanavirheet - pohjan maa vie voiton

5.) peesi

6.) :) (lainattuna) peesi


 
Mun mielestä tyhmimpiä aloituksia ovat mm:

- roskishaamujutut (kaivetaan vanha rt roskista, otetaan kuva ja sit ihmetellään - ANTAKAA NIIDEN RT:EN OLLA SIELLÄ ROSKISSA!)

- kaupassa tms. nähtyä (suurin osa näistä on ihan idioottimaisia)

- paljonko kello on, mikä päivä on, obko mulla sukat jalassa - mitäs jos kattoisit vaikka ihan itse, esim. koneelta näkyy kello & päiväys hyvin helposti...
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:
Miksi tyttölapsia ihastellaan aina jokapaikassa??
Jospa se tasapainottaa idän tyttölapsivihaa. Onpa naisillekin edes joku paikka, jossa heistä pidetään.
No ny meni ohi, mutta ei se mitään.

No ei se mitään, multa näköjään meni ohi aiemmin. Tajusin vasta sekunti sitten, että tarkoitit tekstilläsi samannimistä ketjua, jonka äsken löysin :D
 
Milloin lapsilisät tulee..

Tekis mieli vastata että samana päivänä kuin ties kuinka monta vuotta tähän saakka ja katso prkl kelan sivuilta jos et muista. Mutta ymmärrän että jotkut ei muista ja kokee helpommaksi kysyä täältä joten en avaa enkä kommentoi :D

Toinen mitä en oikeesti ymmärrä on se kun ihmiset kyselee paljonko lainaa voi heidän tuloillaan saada. Tämähän on pankki ja täältä saa virallisen ja sitovan lainatarjouksen :D

Jälleen kerran ymmärrän jos kysellään osviittaa mitä muut on saaneet, mutta kun jotkut tuntuu olevan ihan liian tosissaan ja kuvittelee että jos toinen on saanut niin hänkin saa, vaikka tilanteet voi olla ihan erilaiset ja lisäksi pankki vaikuttaa sekä koko ajan tiukentuvat lainanantoehdot. Mutta itseään voi huvittaa lukemalla näitä ja jälleen kerran yrittää olla kommentoimatta ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Ykkösinhokkini on ehdottomasti nämä ketjut joissa kysellään "olenkohan raskaana" . Tehkää jumalauta se testi, niin sillä se selviää!
eikä nää kotidoktorit tietää sen paremmin, INTRAPUNALLA! :D

vitun PEEEEEEEEEEEEESI!
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Jälleen kerran ymmärrän jos kysellään osviittaa mitä muut on saaneet, mutta kun jotkut tuntuu olevan ihan liian tosissaan ja kuvittelee että jos toinen on saanut niin hänkin saa, vaikka tilanteet voi olla ihan erilaiset ja lisäksi pankki vaikuttaa sekä koko ajan tiukentuvat lainanantoehdot. Mutta itseään voi huvittaa lukemalla näitä ja jälleen kerran yrittää olla kommentoimatta ;)
Ja yleensäkin tuo on typerää, että kysellään "paljonko voitaisiin SAADA lainaa". Eikö kukin osaa laskea itse, paljonko pystyisi tuloillaan järkevästi lyhentämään lainaa per kuukausi, ja laskea sitten sen perusteella lainan kokonaismäärän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Ykkösinhokkini on ehdottomasti nämä ketjut joissa kysellään "olenkohan raskaana" . Tehkää jumalauta se testi, niin sillä se selviää!
Meneekös samaan kastiin 'voinko olla raskaana kun menkkoihin on vielä 2vk ...' tai 'miten todennäköistä on tulla raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, antakaa prosentteja' tai 'raskaaksi imetyksen aikana, eihän se nyt kovin todennäköistä voi olla' ja kaikki vastaavanlaiset :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Jälleen kerran ymmärrän jos kysellään osviittaa mitä muut on saaneet, mutta kun jotkut tuntuu olevan ihan liian tosissaan ja kuvittelee että jos toinen on saanut niin hänkin saa, vaikka tilanteet voi olla ihan erilaiset ja lisäksi pankki vaikuttaa sekä koko ajan tiukentuvat lainanantoehdot. Mutta itseään voi huvittaa lukemalla näitä ja jälleen kerran yrittää olla kommentoimatta ;)
Ja yleensäkin tuo on typerää, että kysellään "paljonko voitaisiin SAADA lainaa". Eikö kukin osaa laskea itse, paljonko pystyisi tuloillaan järkevästi lyhentämään lainaa per kuukausi, ja laskea sitten sen perusteella lainan kokonaismäärän.
Niinpä. Pankkien sivuilta löytyy lainalaskureita, siellä on helppo käydä laskeskelemassa mihin itsellä resurssit riittäisi ja siltikin on vielä arvoitus myöntääkö pankki lainaa ja kuinka paljon, mutta palsta tietää jotkut asiat aina paremmin ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minua joskus ärsyttää se, että otsikosta ei yhtään selviä mikä on aloituksen aihe. "Onko teillä...", "Milloin tulee" ym. Onko se niin vaikeaa keksiä selkeä otsikko?
Tai kun kirjoitetaan koko todella pitkä kysymys otsikkoon ja viestissä on vaikka vain piste :D
 

Yhteistyössä