Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Asiasta aidanseipääseen. Miten mä taikosin itelle roskaruokaa ku niin tekee mieli ? kyse on sit todella taikatempusta ku normaalikeinot ei riitä
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Asiasta aidanseipääseen. Miten mä taikosin itelle roskaruokaa ku niin tekee mieli ? kyse on sit todella taikatempusta ku normaalikeinot ei riitä
ei oikeesti mitään sellasta et saisin oikeen suolasen ja rasvasen aterian aikaseksi.Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Asiasta aidanseipääseen. Miten mä taikosin itelle roskaruokaa ku niin tekee mieli ? kyse on sit todella taikatempusta ku normaalikeinot ei riitä
kerropas,että mitä raaka aineita sult löytyy kotoa?
mä just kävin ni en viitti lähtäAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Lähtiskö joku seuraksi tuonne partsille polttaan kalsarikänniröökin?
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:ei oikeesti mitään sellasta et saisin oikeen suolasen ja rasvasen aterian aikaseksi.Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Asiasta aidanseipääseen. Miten mä taikosin itelle roskaruokaa ku niin tekee mieli ? kyse on sit todella taikatempusta ku normaalikeinot ei riitä
mun suurin haaveeni ois texmex kori ja siinä sit salamitankoja, juustotankoja, sipulirenkaita, kanankoipia, nachoja....
niinpä, ja ne oikeesti on vaan 3,5 kilometrin päässä musta..Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:ei oikeesti mitään sellasta et saisin oikeen suolasen ja rasvasen aterian aikaseksi.Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Asiasta aidanseipääseen. Miten mä taikosin itelle roskaruokaa ku niin tekee mieli ? kyse on sit todella taikatempusta ku normaalikeinot ei riitä
mun suurin haaveeni ois texmex kori ja siinä sit salamitankoja, juustotankoja, sipulirenkaita, kanankoipia, nachoja....
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Lähtiskö joku seuraksi tuonne partsille polttaan kalsarikänniröökin?
mitähän siitä tulis ku saattas mittasuhteet mennä taikinas jo sekasinAlkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:no käännän veistä haavassa sen verran,et tehään ite pizzaa kunhan täs nyt nälkä yllättää jossain vaiheessa..
Ruokajuttuja...ainahan humalassa iskee herkun nälkäAlkuperäinen kirjoittaja Shine:6 pientä tölkkiä ja ei meinaa mennä päähän millään! |O :headwall:
Mitä täällä puhutaan???
ai no sit mä varmaan oon ollu viimeset 2 viikkoa kännissä ku haaveillu tosta texmex koristaAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:Ruokajuttuja...ainahan humalassa iskee herkun nälkäAlkuperäinen kirjoittaja Shine:6 pientä tölkkiä ja ei meinaa mennä päähän millään! |O :headwall:
Mitä täällä puhutaan???
No huh, mut pakko sinne on silti mennä. Mä kerron kohta paljo meillä on. Jäniksiä ainakin löytyy ja ne "pelottelee" mua...Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:hui, olipa partsilla kylmä.. -16 hrrrr
Meillä oli pari viikkoa sitten kettu tuossa takapihan metsässä...parin metrin päässä kuljeksi koirien tarhan takana, eikä ollu möykkäävistä ja innostuneista koirista moksiskaan. Käyny kans ihan takaoven luona penkomassa roskista muutamana yönä.. -12 astetta näyttää meitin mittariAlkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:No huh, mut pakko sinne on silti mennä. Mä kerron kohta paljo meillä on. Jäniksiä ainakin löytyy ja ne "pelottelee" mua...Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:hui, olipa partsilla kylmä.. -16 hrrrr
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:hui, olipa partsilla kylmä.. -16 hrrrr
Munkin on ollu pakko vetää tänään raskalaisia ja hampparia, sipsiä ja karkkia. Ei mitään jakoo tällä herkun nälällä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Ruokajuttuja...ainahan humalassa iskee herkun nälkäAlkuperäinen kirjoittaja Shine:6 pientä tölkkiä ja ei meinaa mennä päähän millään! |O :headwall:
Mitä täällä puhutaan???