palstan omat kalsarikänni bileet :)

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Asiasta aidanseipääseen. Miten mä taikosin itelle roskaruokaa ku niin tekee mieli ? kyse on sit todella taikatempusta ku normaalikeinot ei riitä

kerropas,että mitä raaka aineita sult löytyy kotoa?
ei oikeesti mitään sellasta et saisin oikeen suolasen ja rasvasen aterian aikaseksi.
mun suurin haaveeni ois texmex kori ja siinä sit salamitankoja, juustotankoja, sipulirenkaita, kanankoipia, nachoja....

Asiasta aidanseipääseen. Miten mä taikosin itelle roskaruokaa ku niin tekee mieli ? kyse on sit todella taikatempusta ku normaalikeinot ei riitä

ei oikeesti mitään sellasta et saisin oikeen suolasen ja rasvasen aterian aikaseksi.
mun suurin haaveeni ois texmex kori ja siinä sit salamitankoja, juustotankoja, sipulirenkaita, kanankoipia, nachoja....

:p

Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:

niinpä, ja ne oikeesti on vaan 3,5 kilometrin päässä musta..

PIti oikein hidastella ja nautiskella tuo hampurilainen alas massuun...normisti menis hetkessä, mut kun ei ollu kun tuo yks vaan... Onneks piilotin kaappiin sipsipussin jämät aamulle. Toivottavasti mies tulis yöks kotio. Saattaapi kyl olla, et jääpi jonnekin yöks, ku yksin joutuis taksilla tulemaan 6km ja maksaahan sekin... Mie nyt kyl vähän pelkään, et koht on pakko vaihtaa telkan puolelle, ku siel on menossa Johnny Deppin leffa... Ja ku tää kannettava on viritetty niin, et näyttö näkyy vaan telkassa, ni ei pysty samaa aikaa katsomaan...

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
hui, olipa partsilla kylmä.. -16 hrrrr
No huh, mut pakko sinne on silti mennä. Mä kerron kohta paljo meillä on. Jäniksiä ainakin löytyy ja ne "pelottelee" mua...
Meillä oli pari viikkoa sitten kettu tuossa takapihan metsässä...parin metrin päässä kuljeksi koirien tarhan takana, eikä ollu möykkäävistä ja innostuneista koirista moksiskaan. Käyny kans ihan takaoven luona penkomassa roskista muutamana yönä.. -12 astetta näyttää meitin mittari

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
6 pientä tölkkiä ja ei meinaa mennä päähän millään! |O :headwall:
Mitä täällä puhutaan??? :eek: :D
Ruokajuttuja...ainahan humalassa iskee herkun nälkä

Munkin on ollu pakko vetää tänään raskalaisia ja hampparia, sipsiä ja karkkia. Ei mitään jakoo tällä herkun nälällä. :headwall:

Sitten siideriä vähän päälle ja riisipiirakkaa kalkkunaleikkeleellä ja juustolla (kuumana). :p :p

Yhteistyössä