Palstan naisten kohtaloita kun lukee niin pitäisi kai olla onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
että alkoholistimies petti ja jätti minut ja lapsen
ja että siitä on jo lähes vuosi aikaa
eikä enää tarvitse pelätä,epäillä ja odottaa
ja toivoa turhaan

Jostain kumman syystä en kuitenkaan ole onnellinen
paitsi lapsestani tietysti
Jäljellä on vain iso pettymys siitä
miksi asiat eivät voineet mennä toisin

Ja kaikille todella ilkeämielisille ja ymmärtämättömille ihmisille:
luuletteko tosiaan että elämässä ei ole asioita joihin ei voi itse vaikuttaa?

Voimia sinulle. On varmaan ollut vaikeaa. Emme me ihmiset pysty kaikkiin asioihin vaikuttamaan. Pitäisi olla kaikkivoipa ja minä ainakin olen kaukana siitä. ISOT VOIMAHALIT sinulle ja lapselle. Ps. mitähän sillä ilkeydellä voitetaan, ei mitään.

:hug: voimia sinulle.
Ei elämässä kaikkeen voi vaikuttaa, eikä kaikkea ennakoida tai ennustaa.
Ei edes sitä millaiseksi itse muuttuu, toisesta puhumattakaan.

Ja vaikka klisheistä klisehin on se, että aika parantaa.. se on silti totta. Ja haalistaa myös sen pettymyksen..

Valoisaa ja rentouttavaa kesää.

Alkuperäinen kirjoittaja on ja ei:
On paljonkin asioita mihin itse ei voi vaikuttaa mutta se millaisen miehen valitsee ei kuulu niihin

" valintatilanteessa " mies voi olla aivan erilainen, eivät ihmiset ole loppuikäänsä samanlaisia, välttämättä :/

On paljonkin asioita mihin itse ei voi vaikuttaa mutta se millaisen miehen valitsee ei kuulu niihin

Aivan. Mutta ihmiset voivat muuttua. Minunkin "rakas" eksäni paljastui 4 vuoden yhdessäolon jälkeen narsistiksi. Kun en enää antanutkaan täyttä ihailuani niin käytös muuttui totaalisesti. Hienosti näytteli siihen saakka.

Laittaa riman tarpeeksi korkealle eikä tyydy ensimmäiseen retkuun joka pilden toivossa vähän kehuu,
ja kunnon tutustumisaikakin ennen lapsien tekoa auttaa aika paljon,kolme neljä vuotta kun asuu yhdessä kertoo jo aika paljon jos sen jälkeen kaikki on vielä hyvin voi vasta lastentekoa alkaa miettimään,aika vaikea uskoa että kukaan pystyy niin kauan täydellisesti näyttelemään.

Laittaa riman tarpeeksi korkealle eikä tyydy ensimmäiseen retkuun joka pilden toivossa vähän kehuu,
ja kunnon tutustumisaikakin ennen lapsien tekoa auttaa aika paljon,kolme neljä vuotta kun asuu yhdessä kertoo jo aika paljon jos sen jälkeen kaikki on vielä hyvin voi vasta lastentekoa alkaa miettimään,aika vaikea uskoa että kukaan pystyy niin kauan täydellisesti näyttelemään.

Ihminen voi muuttua vuosien saatossa, ilman että olisi suhteen ensivuosina jotenkin näytellyt olevansa muuta kuin on. Elämän suuret tai pienet vastoinkäymiset voivat muuttta ihmistä hyvinkin ns. negatiiviseen suuntaan.
Ei elämä anna takeita itsestään, eikä edes ne onnelliset parisuhdevuodet takaa sitä, että suhde ja sen osapuolet pysyisivät muuttumattomina.

Yhteistyössä