Palstan mukkaan minun pitäis varmaan nyt ainaki repiä jotku kilarit?

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mies lähti eilen iltapäivällä minun veljen kans kalastamaan, mies sano että tulevat ko alkaa väsyttään, menivät tuonne jonekki minne lie. Siskon mies toi auton illalla klo 22 takas, miestä ja veljeä ei näkyny missään. Siskon mies sano että ne jäi kalastaan.
Aamuyöstä neljän maissa yritin soittaa miehelle, ei vastannu. Pistin viestiä perrään että onko kaikki ok. Ei vastausta.

No nyt sitte ne tuli, veli ympäripäissään ja mies kalpeana krapulassa, veli meni kotiansa ja mies suihkun kautta sohvalle nukkumaan. Haju kertoo että viskiä on nautittu, PALJON. :xmas:

Nii, miehellä oli saaliina yks kala jonka se luovutti kissoille. Loput kuulema syöty :whistle:

Mies kävi suikkaamassa suukon mulle poskelle ko suihkusta tuli ja kyseli miten on pärjätty vaavin kans, hyvinhän me, mut oisko minun nyt kuitenki pitäny sille suuttua? :xmas:

No siis jos kunnon palstalainen olisit niin kyllä pitäisi suuttua ja olisit ehkä vielä pakannut miehesi tavaratkin valmiiksi ovelle odottamaan ;) Mutta miehesi onneksi et kuitenkaan ole täysin palstamammoittunut, vaan ajattelet vielä teveellä järjellä ;)

[QUOTE="vieras";21937344]No siis jos kunnon palstalainen olisit niin kyllä pitäisi suuttua ja olisit ehkä vielä pakannut miehesi tavaratkin valmiiksi ovelle odottamaan ;) Mutta miehesi onneksi et kuitenkaan ole täysin palstamammoittunut, vaan ajattelet vielä teveellä järjellä ;)[/QUOTE]

Juu. Omaa järkeä saa käyttää. Ollaan nyt tyytyväisiä, että pääsivät tuolta retkeltä vielä ehjinä kotiin.

No aattelin kysästä kunhan herrää että miksei oo vastannu puhelimeen, syystä riippuen sitte mökötän tai en :D Ja ei kyllä juo kännejä ko joskus harvoin joten kai tämän voi anteeksi antaa että on lähteny lapasesta touhut :rolleyes:

Mie luulen että tuo sen krapula on tarpeeksi kamala rangaistus :xmas:

Mun mielestä toi on ihan ok. Kiva että miehes on päässyt rentoutumaan ihan äijien kesken tehden äijien juttuja ja juoden äijien juomaa :D Eri asia on mun mielestä jos baariin jämähtää jne. , mutta tollanen äijien kalareissu on mun mielestä jopa mahtavaa! Hyvä MIEHET!

Jos sitä puhelimeen vastaamattomuutta ihmettelet niin siihen on lukuisia selityksia: kalapaikoilla saattaa olla heikot kentät, puhelin on ollutt vedeltä suojattuna se. että soittoääni ei ole kuulunut jne jne

Palstan mukaan lukot pitäs olla jo vaihdettuna ja miehen kamat pitkin pihoja :D

Mutta äh. Noin mieki oisin toiminu, mutta tuosta puhelimeen vastaamisesta sanoisin sen verran että oisin vain tahtonu tietää että kaikki on kunnossa. Mie huolestun kovin herkästi...

No kyllä mulla olisi tullut kilarit ihan huolesta! Mieheni ei nimittäin koskaan lähde tuolla lailla kalastamaan eli vetämään viskikännejä. Että olisin ollut varmaan syystäkin huolestunut. No asia erikseen on se, olisinko miehen kanssa joka ei vastaa puhelimeen ja tulee reissusta takaisin krapulasta valkoisena, ehkä en. Mutta se on sitten taas ihan toinen juttu.

Nimenomaan veikkaan ettei ole vastannu ko on ollu äänet pienellä tms. Eikä mies yleensä yöllä soita takas esim töistä jos hoksaa että olen soittanu, olettaa että nukun.
Mut sepäs se, ko vähän huoletti, kuitenki sano että tulevat ko väsyvät, mies ollu edellisen yön töissä eikä nukkunu paljoakkaan aamulla, aattelin että varmaan väsähtää aika aikasessa ja sitte ei kuitenkaan näy koko yönä ja tuo alue missä liikkuvat on karhujen lempparipaikka, ja muutenki... Mut eipä siinä kai, minun veli ja tuo mieski on tottuneita mettässä kulkijoita ja mettästäjiä molemmat, eli varmaan minun karhuhuoletki turhia :ashamed:

Ja kumpiki ossaa uija hyvin, eli ei ne ois varmaan voinu hukkuakkaan. :D

Mut kohta mie suuntaan kaupunkiin ostoksille, lohutan itteäni kiertelemällä koko haaparannan ympäri ja ostan jotaki kivvaa... Plus ukolle krapularuokaa. (Siis itelleni ne ostan, mies syö mitä ehtii ko mie lapan kaksin käsin... )

Mä olisin tullut hysteeriseks...en sen takia et ukko olis ryypännyt vaan siks että ei vastannut. Ja miksikö? Mun ukki hukkui kalareissulla ja sen jälkeen oon käynnyt kierroksilla aina jos joku on veneen kanssa liikeellä.

Mutta siis oikein aikuismaista käytöstä kun osaa ottaa lunkisti. Tollanenhan suhteen kuuluu olla, joskus voi reissulla viipyä (kun ei toistuvaks tavaks ota) eikä siitä tartte eroprosessia vetää käyntiin. Saa kumpikin vanhempi vähän hengittää kun jokaikinen juttu ei ole kellotettua.

[QUOTE="Ella";21937748]No kyllä mulla olisi tullut kilarit ihan huolesta! Mieheni ei nimittäin koskaan lähde tuolla lailla kalastamaan eli vetämään viskikännejä. Että olisin ollut varmaan syystäkin huolestunut. No asia erikseen on se, olisinko miehen kanssa joka ei vastaa puhelimeen ja tulee reissusta takaisin krapulasta valkoisena, ehkä en. Mutta se on sitten taas ihan toinen juttu.[/QUOTE]

Mä taas olen onnellinen siitä et mun mies tekee mitä haluaa,juokoon vaikka viskiä kun on kalastamassa.Ilman että hän siitä minulle ilmoittaa tai pyytelee lupia. Aikuishan tässä ollaan.

[QUOTE="muu";21937804]Mutta siis oikein aikuismaista käytöstä kun osaa ottaa lunkisti. Tollanenhan suhteen kuuluu olla, joskus voi reissulla viipyä (kun ei toistuvaks tavaks ota) eikä siitä tartte eroprosessia vetää käyntiin. Saa kumpikin vanhempi vähän hengittää kun jokaikinen juttu ei ole kellotettua.[/QUOTE]

Just näin! Eri asia jos tempaukset toistuu jatkuvasti ja vaikuttaa muuhun perheeseen jne. Meillä miehelläkin on oma elämä enkä oleta että raportoi minulle menemisistään muutaman tunnin väliajoin :) Meillä päin tällä toiminnalla on jopa nimikin, kal(j)astaminen :D

Tuossa tapauksessahan ei ollut esim sovittu etukäteen mitään, miksi erityisesti odotettaisiin miestä kotiutumaan ajoissa tai selvin päin. Usein tällä palstalla näissä tarinoissa on pointtina joku lupaus, joka on petetty.

Eli oliko ap:n viesti nyt siis se, ettei tuollaisesta saisi kenenkään muunkaan suuttua, kun hänkään ei suuttunut? Joo ei sanottu missään niin, mutta miksi tällainen aloitus muuten olisi pitänyt tehdä. Onko tosiaan noloa ja lapsellista jos on miehestä huolissaan?

[QUOTE="aikuinen";21937824]Mä taas olen onnellinen siitä et mun mies tekee mitä haluaa,juokoon vaikka viskiä kun on kalastamassa.Ilman että hän siitä minulle ilmoittaa tai pyytelee lupia. Aikuishan tässä ollaan.[/QUOTE]

Miten se, että minun mieheni ei juo viskikännejä tai lähde "kalastamaan" tai ole vastaamatta puhelimeensa kertoo, että a) mieheni ei saisi tehdä mitä haluaa, b) mieheni pitää ilmoittaa aina mulle kaikesta, c) olen vaatinut miestäni pyytämään lupaa johonkin asiaan tai d) emme ole aikuisia :D? Nämä on jotenkin niin koomisia nämä vastaukset.

[QUOTE="vieras";21937884]Tuossa tapauksessahan ei ollut esim sovittu etukäteen mitään, miksi erityisesti odotettaisiin miestä kotiutumaan ajoissa tai selvin päin. Usein tällä palstalla näissä tarinoissa on pointtina joku lupaus, joka on petetty.

Eli oliko ap:n viesti nyt siis se, ettei tuollaisesta saisi kenenkään muunkaan suuttua, kun hänkään ei suuttunut? Joo ei sanottu missään niin, mutta miksi tällainen aloitus muuten olisi pitänyt tehdä. Onko tosiaan noloa ja lapsellista jos on miehestä huolissaan?[/QUOTE]

Ei, tein tämän alotuksen ko välähti mieleen miehen mentyä nukkuun "mitä palstalainen tekisi", jotenki tuli sellanen huvittunu olo että pitäisköhän minun olla vihanen nyt, ko tuollalailla teki... :D En ossaa selittää. Ehkä vähän mietin olenko normaali ko en suuttunu sille. Eikä se selvästikkään ees oottanu minun olevan vihanen, olenkohan mie itsestäänselvyys sille? :xmas:

Ajoissa ootin sen tulevan sen takia että varmasti oli väsyny jo lähtiessä. Selvinpäin ootin sen tulevan koska ei useinkaan juo, varsinkaan kännejä. No mut, nyt näin... :D

[QUOTE="vieras";21937884]Eli oliko ap:n viesti nyt siis se, ettei tuollaisesta saisi kenenkään muunkaan suuttua, kun hänkään ei suuttunut? Joo ei sanottu missään niin, mutta miksi tällainen aloitus muuten olisi pitänyt tehdä. Onko tosiaan noloa ja lapsellista jos on miehestä huolissaan?[/QUOTE]

Samoja aatoksia minullakin... Ja Mollerin lause "Meillä miehelläkin on oma elämä enkä oleta että raportoi minulle menemisistään muutaman tunnin väliajoin".

En mä nyt oikein tiedä mitä ajatella. Onko tuo nyt joku ideaalitilanne? Meillä on ihan päinvastoin enkä koe, että kumpikaan meistä on tässä suhteessa onneton, päinvastoin, mies on ihan pähkinöinä. Vaikka soittaa mihin menee, tiedän missä hän on, soittelen, viestitellään eikä lähdetä ilmoittamatta vetämään viskikännejä. Kai se on sitten typerää ja lapsellista, että on miehestä huolissaan. Kai se sitten kertoo miten alasfääreissä suhteemme menee, mutta eipä sille minkään mahda.

Yhteistyössä