Palstan mielestä meille on tulossa varmaan kamalat häät

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
v
- alkoholia on ja paljon ja se on jo kutsussa mainittu
- ei tule maitoa
- ei tule lihapullia
- ei tule kasvisgratiinia
- ei tule valkoista pukua vaan musta
- ei tule perinteisiä hääleikkejä
- osa sukulaisista on kutsuttu ja osa jätetty kylmästi pois, vaikka mitään riitoja tms ei olekaan
- ei ole lahjalistaa

:xmas:
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, on se raskasta yrittää hampaat irvessä olla erilainen...
Juu, on tosi raskasta tehdä asiat tismalleen niin kuin itse haluaa. Ihan kamalaa :(
Mulla ainoo mikä tökkäis ois toi maito, vai onko teillä kahvitarjoilua? Ei mee nimittäin mustana sumppi alas :D

Muuten ihan miten tykkäätte. Mutta ihan mielenkiinnosta, onks noi ihan oikeesti sulle joku bonus olla erilainen, ja jos niin miksi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Muuten ihan miten tykkäätte. Mutta ihan mielenkiinnosta, onks noi ihan oikeesti sulle joku bonus olla erilainen, ja jos niin miksi?
Onko tosiaan erilaista viettää sellaiset häät kuin itse haluaa? :)
Olisi kauheaa jos olisi pakko kutsua koko suvut, leikkiä ne "ihanat" perinteiset hääleikit ja pukeutua valkoiseen pukuun.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja v:
- alkoholia on ja paljon ja se on jo kutsussa mainittu
- ei tule maitoa
- ei tule lihapullia
- ei tule kasvisgratiinia
- ei tule valkoista pukua vaan musta
- ei tule perinteisiä hääleikkejä
- osa sukulaisista on kutsuttu ja osa jätetty kylmästi pois, vaikka mitään riitoja tms ei olekaan
- ei ole lahjalistaa

:xmas:
Kuulostaa aika pitkälle samalta ku mein tulevat häät.. Paitsi et mulla on valkoinen puku, jossa tosin paljon myös mustaa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks lapset viinanhuuruisiin häihin?
Toivottavasti vieraat älyävät jättää lapsensa kotiin tai hoitajalle siinä vaiheessa, kun "alkoholinhuuruinen" osio alkaa.
siis kesken kaiken lähetää viemään lapsia kotiin???? no mä jäisin kyllä sitte jo itekki.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks lapset viinanhuuruisiin häihin?
Toivottavasti vieraat älyävät jättää lapsensa kotiin tai hoitajalle siinä vaiheessa, kun "alkoholinhuuruinen" osio alkaa.
siis kesken kaiken lähetää viemään lapsia kotiin???? no mä jäisin kyllä sitte jo itekki.
Ainakin meille itsellä hoitaja vie lapset nukkumaan ajoissa ja tiedän että muutaman kaverin lapset lähtee hoitajan mukaan jossain vaiheessa. Toivottavasti ne jättävät lapset kotiin joita häiritsee se, että aikuiset naukkailevat.
 

Yhteistyössä