Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toistaiseksi näyttäs siltä että oon aikas vahvoilla tässä kisassa ja vieläpä perskuvallani
Upeinta ois, jos mä voittasin perseelläni muiden miesten kasvot?
Älä selitä, sinäki oot mun kalua tuijotellu monet kerratAlkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toistaiseksi näyttäs siltä että oon aikas vahvoilla tässä kisassa ja vieläpä perskuvallani
Dudeeli rakas, se on se sisäinen kauneus mikä voittaa. :saint: B)
Ja kertonut siitä rehellisen mielipiteeni, uudestaan ja uudestaan. Enkö???Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Älä selitä, sinäki oot mun kalua tuijotellu monet kerratAlkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toistaiseksi näyttäs siltä että oon aikas vahvoilla tässä kisassa ja vieläpä perskuvallani
mites olis vaihtarit?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toistaiseksi näyttäs siltä että oon aikas vahvoilla tässä kisassa ja vieläpä perskuvallani
Kyllä. Selvästi itsesi vuoksi enempi kuin mun koska musta tuntuu että mä uskoin sua jo heti ensimmäisellä kerralla Mutta sitähän se palvonta on, että toistetaan samaa uudestaan ja uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Ja kertonut siitä rehellisen mielipiteeni, uudestaan ja uudestaan. Enkö???Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Älä selitä, sinäki oot mun kalua tuijotellu monet kerratAlkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toistaiseksi näyttäs siltä että oon aikas vahvoilla tässä kisassa ja vieläpä perskuvallani
Käy. Missä viipyy sun persekuvas mun yv-kansiosta?Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:mites olis vaihtarit?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toistaiseksi näyttäs siltä että oon aikas vahvoilla tässä kisassa ja vieläpä perskuvallani
Niin minähän suorastaan jumaloin sua! Tai ainakin sun kaluas. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Kyllä. Selvästi itsesi vuoksi enempi kuin mun koska musta tuntuu että mä uskoin sua jo heti ensimmäisellä kerralla Mutta sitähän se palvonta on, että toistetaan samaa uudestaan ja uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Ja kertonut siitä rehellisen mielipiteeni, uudestaan ja uudestaan. Enkö???Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Älä selitä, sinäki oot mun kalua tuijotellu monet kerratAlkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toistaiseksi näyttäs siltä että oon aikas vahvoilla tässä kisassa ja vieläpä perskuvallani
Kummakos tuo. Se kun taitaa olla sinunkin paras puolesi.Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toistaiseksi näyttäs siltä että oon aikas vahvoilla tässä kisassa ja vieläpä perskuvallani
No mut eihän tosta kuvasta oikein nää että minkä näköinen heppu siellä kirjoittelee.Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:siel se profiilissa
eri raaja näyttääpi hieman tutulta... missäköhän oon törmänny?Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:siel se profiilissa