Palstan miehet auttakaa! Myös naiset vastailkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";29015498]Lievähkö ylipaino ei merkitse meille miehille mitään. Tärkeintä on se millainen nainen on kokonaisuutena.[/QUOTE]

samaa mieltä, mitäpä iloa olis esim. pihtarin kauneudesta

No mut et sä voi ekoilla treffeillä tietää onko nainen pihtari vai ei. Ekat treffit ovat yleensä aika jännittyneet. Silloin lähinnä ulkonäkö ja käytöstavat ratkaisevat.

Ihan totta on, että ekoilla treffeillä ulkonäöllä varmasti on oleellista merkitystä, mutta vielä enemmän on sillä minkälainen luonne treffikumppanilla on, unohtamatta noita käytöstapoja. Minä en oikein jaksa uskoa, että lievällä ylipainolla olisi yleisesti ottaen mitään merkitystä siihen ettei toinen osapuoli voisi kiinnostua, jos muuten tuntuu hyvältä. Ja ihan oikeasti, jos tuolla kaupungillakin katselet pariskuntia tai mietit tuttavapariskuntiasi, niin eiköhän sieltä löydy onnellisia kumppanuksia jos jonkin kokoisia.

Miehet eivät edes ns. tiedä, kuka nyt sitten on ihan vähän ylipainoinen ja kuka ei.
Sanoisin siis ketjun aloittajalle, että mene vaan. Suurinta osaa miehistä ei lievähkö tai lievä ylipaino haittaa yhtään.

Just tuon takia kannattaisi lisätä palveluihin mahdollisimman todenmukainen kuva. Naiset saa paljon aikaa meikillä, muotoilevilla alusasuilla, vaatteilla, hymyllä ja asennolla. Ei käy miestä kateeksi sinkkumarkkinoilla.

Just tuon takia kannattaisi lisätä palveluihin mahdollisimman todenmukainen kuva. Naiset saa paljon aikaa meikillä, muotoilevilla alusasuilla, vaatteilla, hymyllä ja asennolla. Ei käy miestä kateeksi sinkkumarkkinoilla.

Olen itse naimisissa, joten ei ole tarvetta lisäillä kuvia deittipalveluun. Mutta kyllä mä meikkaan joka päivä, hymyilen paljon, yritän pitää ryhdin suorana ja käytän mutoilevia alushousuja ja sukkahousuja tms useinkin. Synnytyksistä jäänyt vähän löysää nahkaa, joihin ei tunnu jumppa tehoavan.

Miksi kuvissa ei saisi olla meikkiä, jos sitä on arkena muutenkin? Kuvien muokkaaminen on mielestäni typerää, mutta miksi niissä ei saisi esiintyä ns. kauniina?

Mun mies näkee mut alasti ilman meikkiä harva se päivä. Kuten myös minä itse.
Ei mun meikkaukset, hiustenpidennykset tms. vaikuta kumpaankaan.

Miksi naiset pitää miehiä niin tyhminä?
Totta helvetissä miehet tajuavat, että naiset näyttävät ilman meikkiä erilaisilta. Tottakai miehet tajuavat, että naiset (kuten miehetkin) laittavat itsestään sellaisia kuvia esille, joissa on edukseen.

Jos nainen on vaatteet päällä ja meikit naamalla kaunis, ei hän voi ilman niitä rumaksi muuttua. Ei niillä alusvaatteilla nyt niin paljon ihmeitä saa aikaan, etteikö nainen olisi myös alasti tunnsitettavissa samaksi ihmiseksi.

Yhteistyössä