Palstan mammat

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oon huomannu tätä palstaa seuratessani, että sanoi sitten niin tai näin niin aina jonkun mielestä väärin päin. Luulis, että tällä palstalla kirjoittelee aikuiset ihmiset mutta ei siltä useimmiten vaikuta. Toisten haukkumista ja tuomitsemista täällä tuntuu olevan ja jatkuvaa kinastelua kuin lapset hiekkalaatikolla. Eiköhän se niin ole, että me jokainen ollaan hyviä äitejä riippumatta siitä miten eri asiat hoidetaan, kukin tavallaan. Tästä tulee varmaan sanomista mutta antaa tulla vaan, avaan sateenvarjon :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon huomannu tätä palstaa seuratessani, että sanoi sitten niin tai näin niin aina jonkun mielestä väärin päin. Luulis, että tällä palstalla kirjoittelee aikuiset ihmiset mutta ei siltä useimmiten vaikuta. Toisten haukkumista ja tuomitsemista täällä tuntuu olevan ja jatkuvaa kinastelua kuin lapset hiekkalaatikolla. Eiköhän se niin ole, että me jokainen ollaan hyviä äitejä riippumatta siitä miten eri asiat hoidetaan, kukin tavallaan. Tästä tulee varmaan sanomista mutta antaa tulla vaan, avaan sateenvarjon :D
ihan hyvin sanottu :)

Vai?
No hyvänen aika, onhan se selvä, että ihmiset ovat eri mieltä asioista. Eikä mitään keskustelua synny, jos kaikki vain hymistelevät.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vai?:
No hyvänen aika, onhan se selvä, että ihmiset ovat eri mieltä asioista. Eikä mitään keskustelua synny, jos kaikki vain hymistelevät.
Niin keskustella voi ja olla eri mieltä mutta kun täällä aletaan haukkumaan toista jos on eri mieltä, asiallisesti vois keskustella...

Suvi
Kaikki erilaisia, kaikki saman arvoisia kuuluu sanonta. On hienoa että ihmiset tuulettaa tunteitaan ja ovat eri mieltä. Omaa maailmaa voi avartaa niin monella tapaa kun on ihmisiä maailmassa. Miksi pitäis ottaa niin kovin henkilökohtaisesti, sitä paitsi väittely on kivaa. ;) Olis tylsää, jos oltais vaan, et ` niin joo mä oon samaa mieltä kyllä näin on`... kauheesti liian tasasta. Miksi pitää säikähtää jos joku sanoo jotain räiskyvämmin?

Suvi
Ne sanoo ettei saisi ottaa stressiä muiden tekemisistä. Jos toiset haukkuu niin haukkukoot, jos omat arvot sen sanoo, pääasia et ei sitten itte alennu samaan jos ei tykkää.

-kuokkavieras-
niin no miks pitää avautus jos ei osaa ottaa kaikenlaista kritiikkeä vastaan, tulit sit itkemään huonoa seksielämääs tai pohtimaan miten saa henkarin pois hanurista niin kuule aina on joku josta se on helvetin tylsää/huvittavaa/perseestä tai provoa :D et revi siitä.

It`s a hard hard life..

yks
Kerroin tänään millä keinoilla pärjäsin vauvan kanssa ja siitä rupes eräs hermostumaan
ja sättimään. Ei saa onnistua vauvan hoidossa , ei!! Toiset ei tykkää!
Ja tulee paha mieli.
Toinen seikka on se että kirjoittajaa ruvetaan aika usein syyllistämään ja sitten käännetään
koko asia nurinpäin jotta saadaan kirjoittaja huonoon valoon. Tosi tyhmää, osoittaa vain
näiden vastaajien tyhmyyden ja tyhjäpäisyyden.
Eiköhän kirjoittaja itse tiedä miten jokin asia on, se mistä kirjoittaa.

Yhteistyössä