K
kehuja
Vieras
Pitkästä aikaa. Kehutaan kauniita palstailijoita
.
Itse aloitan. Rukoilijasirkka on kaunis ja pidän myös Ravistettavasta.
Itse aloitan. Rukoilijasirkka on kaunis ja pidän myös Ravistettavasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:Mä oottelen vieläki sitä päivää että nään Fjongan kuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitäpaitsi mun mielestä tää on ihan tylsää kun täällä aina kehutaan samat naamat.
Alkuperäinen kirjoittaja uus täällä:se yksi nainen oli tosi kaunis ja hehkeä tuore äiti. Olikos turkilimas tai jotain sellaista? Näytti yksi päivä kuvaa tuoreesta vauvasta. Oli kuva kun piti lasta rinnalla. KAUNIS!
Alkuperäinen kirjoittaja uus täällä:se yksi nainen oli tosi kaunis ja hehkeä tuore äiti. Olikos turkilimas tai jotain sellaista? Näytti yksi päivä kuvaa tuoreesta vauvasta. Oli kuva kun piti lasta rinnalla. KAUNIS!
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin uusi:Alkuperäinen kirjoittaja uus täällä:se yksi nainen oli tosi kaunis ja hehkeä tuore äiti. Olikos turkilimas tai jotain sellaista? Näytti yksi päivä kuvaa tuoreesta vauvasta. Oli kuva kun piti lasta rinnalla. KAUNIS!
Juu tämä on munkin ainoa näkemä kuva. Ja kaunis oli, vaikkakin oli just synnyttänytKademieli minä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:Mä oottelen vieläki sitä päivää että nään Fjongan kuvan![]()
häh? onhan fjonga täällä monta kertaa ollunna näytillä... ja on onnelan sivuillaki![]()
miun mielestä täällä on tosi paljon kauniita palstailijoita. ja ravistettava on todella söpö ihan irl myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Tahtois kyllä nähdä tuon kehutun turkilmaksen kuvan! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Tahtois kyllä nähdä tuon kehutun turkilmaksen kuvan! :wave:
Minäkään en nähnyt :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1105407