Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Pala arkea:
Itsellä ainakin ollut niin rankka elämä eikä loppua näy etten itse voi ymmärtää sitten sitä logiikkaa kuinka joku voisi purkaa oman pahan olon haukkumalla muita..koska sehän vaan tekee taas muille huonoa + omalla moraalillani tekisi itselleni...asiat myös sanon suoraan... Itse tunnen myötätuntoa muita kohtaan ja haluaisin auttaa ihmisiä ja eläimiä joilla on hätä...koska itse tietää kuinka hienoa on jos joku auttaa vaikka vain olemalla läsnä.
Mutta jos ihmisellä on asiat hyvin ja hän on onnellinen niin vetääkö hän hirveät herneet nenään siitä että naapurin lapsella on reimatciä päällä esimerkiksi. Jos omassa elämässään on tyytyväinen niin vaikea kuvitella, että tuollaiset asiat saavat ihmisen raivon partaalle... Tätä siis yritin tuolla aiemmin sanoa.
No itse ajattelen, että monia normaaleja hyvinvoivat koulutettuja ja tiedostavia ihmisiä harmittaa se, että ihmisiä ja jopa lapsia arvotetaan vaatteiden perusteella. Eikä se naapurin lapsen reimatec harmita vaan se, että jopa päiväkodissa ym. lapsia arvotetaan sen mukaan, mitä on päällä. Ja ne kalliita vaatteita pitävtä opetetaan kiusaamaan niitä, jotka ajattelevat luontoa ja jopa käyttävät kirpparivaatteita.
Harmi että sulla on tuollaisia kokemuksia. En ole huomannut mitään tuollaista. Kaikkihan käy kirpparilta (ainakin mun tutut9, vaikka rahaakin olisi. Eikä kirpparivaatteita mun mielestä erota kaupasta ostetuista vaatteista mitenkään, varsinkaan lasten kohdalla. Kirppareilta löytyy niin paljon hyvälaatuisia vaatteita.
Enkä nyt parhaalla tahdollakaan pysty ajattelemaan, että joku vanhempi opettaisi lastaan kiusaamaan toisia mistään syystä.
Olisiko sulla pikkuisen perisuomalaista herravihaa?