Palstan huonoin nicci?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Takinkääntäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mutta kaikenmaailman äippä84, mam80 ja muut vastaavat (sori jos jollain sellainen on...) ei vaan mitenkään jää mieleen yksittäisinä eikä niissä ole käytetty mielikuvitusta ollenkaan.
Joo nämä on kyllä tosi tylsiä. Hankala muistaa, kuka sanoi mistäkin asiasta mitäkin. Ja Nytkypylly on kyllä ihan hirvee! sori :D!

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Se on tomne kasvi, mikä viihtyy paahteessa ja auringossa, ihan niin kuin minäkin kesällä. B)

Mulla on jääny jostain ketjusta mieleen aika päiviä sitten, että olit miettiny nikkiä ja kattonu ulos ikkunasta ja nähny tän kukan... Muistankohan puuta heinää =)

Joo. Silloin olin Liima vielä, mietin nikkiä, tein lasagnea, huomasin timjamin loppuneen ja pihallahan se ratkaisu oli, molempiin.

:D Kaikkee sitä tuonne päähän jääki ...

Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mutta kaikenmaailman äippä84, mam80 ja muut vastaavat (sori jos jollain sellainen on...) ei vaan mitenkään jää mieleen yksittäisinä eikä niissä ole käytetty mielikuvitusta ollenkaan.
Joo nämä on kyllä tosi tylsiä. Hankala muistaa, kuka sanoi mistäkin asiasta mitäkin. Ja Nytkypylly on kyllä ihan hirvee! sori :D!

Apua, mä taidan muistaa tänki "alkuperän" :ashamed: Lapsi oli tanssinu ja hetkutellu itteensä :D

Munkin mielestä kaikki nää mamma-77, Äippä-85 yms on tyhmiä :ashamed: Mää ainakaan ikinä muista kenestä on sit kyse, kun niitä on niin sata ja tuhat erilaista, mutta ihan samalaista....

Yhteistyössä