Palstan hengestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vain palstanko henki?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No siis ihan miten vain, itseäni vain hämmästyttää ja mietityttää se ilmiö, kuinka asenteet ja käyttäytyminen muuttuvat palstalla vs. kasvotusten. Ja nimenomaan siinä mielessä mietityttää, että kuvastaako tämä palstalla "rähinöinti" niitä meidän todellisia asenteita.

Ehkä tyhmempiä juttuja kirjoittaa täällä helpommin. Osa voi olla sitäkin, ettei toinen ymmärrä vitsiksi jotain, minkä livenä heti tajuaisi toisen ilmeistä ja eleistä.

Mä oon yrittänyt ainakin viime aikoina itse miettiä, mitä kehtaisin sanoa kasvotusten.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No siis ihan miten vain, itseäni vain hämmästyttää ja mietityttää se ilmiö, kuinka asenteet ja käyttäytyminen muuttuvat palstalla vs. kasvotusten. Ja nimenomaan siinä mielessä mietityttää, että kuvastaako tämä palstalla "rähinöinti" niitä meidän todellisia asenteita.

Ehkä tyhmempiä juttuja kirjoittaa täällä helpommin. Osa voi olla sitäkin, ettei toinen ymmärrä vitsiksi jotain, minkä livenä heti tajuaisi toisen ilmeistä ja eleistä.

Mä oon yrittänyt ainakin viime aikoina itse miettiä, mitä kehtaisin sanoa kasvotusten.

http://rogue.blogit.uusisuomi.fi/2010/03/23/nettikeskustelu-tyhmyys-ja-ihmi sten-enemmisto/ luehan tuo läpi ja kommentoi mitä ajatuksia se sinussa herättää:)

Alkuperäinen kirjoittaja netissä voi sanoa mitä vaan:
http://rogue.blogit.uusisuomi.fi/2010/03/23/nettikeskustelu-tyhmyys-ja-ihmisten-enemmisto/

uusiksi :)

En tiedä. Mä olen aina ajatellut, että pahimmat huutajat huutaa vaan koviten täällä. Kun joku on ääliö, viisaimmat usein vaan vaikenee. ehkä ilkiöt ovat livenä niin ujoja, etteivät sano mitään ja vaikuttavat näin ihan okei tyypeiltä? En tiedä.

Sen olen huomannut, että moni ilkeilijä peruu puheensa, kun heitä heittää yyveellä. Alkaa hyvittely ja selittely, miksi päivä oli niin huono, että piti nimitellä. Siis osittain tuo vastuusta puhuminen kai on totta. Ehkä nää kaikki esitetyt teoriat pitää paikkaansa?

oon myös huomannut, että itse saatan sanoa tyhmästi, koska olen halunnut sanoa jonkun asian painavasti. Olen luullut, ettei mene perille, kun ei olla kasvokkain. En ole tajunnut, että olen vain loukannut ja suututtanut. Se on tyhmää. Tosiasiassa kasvokkain se toinen ihminen saattaisi olla mulle sen verran tärkeä, ettei se painava asiani ehkä olisi halunnutkaan tulla sanotuksi alkuunkaan, ei se olisikaan ollut tärkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja netissä voi sanoa mitä vaan:
http://rogue.blogit.uusisuomi.fi/2010/03/23/nettikeskustelu-tyhmyys-ja-ihmisten-enemmisto/

uusiksi :)

En tiedä. Mä olen aina ajatellut, että pahimmat huutajat huutaa vaan koviten täällä. Kun joku on ääliö, viisaimmat usein vaan vaikenee. ehkä ilkiöt ovat livenä niin ujoja, etteivät sano mitään ja vaikuttavat näin ihan okei tyypeiltä? En tiedä.

Sen olen huomannut, että moni ilkeilijä peruu puheensa, kun heitä heittää yyveellä. Alkaa hyvittely ja selittely, miksi päivä oli niin huono, että piti nimitellä. Siis osittain tuo vastuusta puhuminen kai on totta. Ehkä nää kaikki esitetyt teoriat pitää paikkaansa?
Minä olen huomannut ihan samaa näissä ketjuissakin. Joku heittää harkitsemattoman viestin ja jos siitä kysyy ystävällisesti, että ihanko oikeasti olet tuota mieltä tai oliko tuo nyt kivasti sanottu, jotkut pahoittelevat ja jopa peruvat puheensa.

Yhteistyössä