Palstan fiksuin mies?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
No ei oo! :O
No onpas.

Tosin senvertaa pitää kyllä nyt myöntää, että mä kovin vähän seurailen palstan miehien kirjoituksia. Tai naistenkaan. Tai seuraan toki, mutta mulla ei ole tiimarinvihkoa ja omaan ihan saatanan huonon muistin, joten en muista että kuka sanoi ja mitä.

Mutta sen muistan, että pikkukaupunkilainen hoiti asiallisesti (mun mittapuuni mukaan asiallisesti) sen sekopääautonromuttajamummon pojan (vai mikä se nyt oli) ja siksi hän on fiksu. Ja mies. Ja palstamies. Eli fiksu palstamies. Ja kun en muiden juttuja muista, niin sitten hän on fiksuin.
 
Lunatic
No onpas.

Tosin senvertaa pitää kyllä nyt myöntää, että mä kovin vähän seurailen palstan miehien kirjoituksia. Tai naistenkaan. Tai seuraan toki, mutta mulla ei ole tiimarinvihkoa ja omaan ihan saatanan huonon muistin, joten en muista että kuka sanoi ja mitä.

Mutta sen muistan, että pikkukaupunkilainen hoiti asiallisesti (mun mittapuuni mukaan asiallisesti) sen sekopääautonromuttajamummon pojan (vai mikä se nyt oli) ja siksi hän on fiksu. Ja mies. Ja palstamies. Eli fiksu palstamies. Ja kun en muiden juttuja muista, niin sitten hän on fiksuin.
Jos oisit perehtynyt asiaan hieman paremmin, tietäisit että Pikkukaupunkilaisesta ja autoasioista on asiallisuus hyvin hyvin hyyyyyyyvin kaukana.
 
Se Carlos mikälie.
Minun nähdäkseni hänen näppikseltään on tullut vain asiallista tekstiä. :xmas:
En vaan ole pitkään aikaan edes nähnyt kyseistä nikkiä palstalla.
 
Amsteldami
No riippuu vähän mitä fiksulla tarkotetaan. Mulle fiksu on hiukan tympeä sana. Siitä semmonen ihminen joka tekee asiat niinkuin ne pitää tehdä, ilman kyseenalaistamista. Sellainen ihminen kyllä pärjää ja sellaista ihmistä pidetään tosiaan fiksuna. Tyypillinen fiksu mies on just sellainen sopivan koulutettu, sopivan sporttinen ja sopivan sopiva. No juu...

Palstan fiksuinta en siis edes halua nimetä, koska se oli melkeinpä loukkaus. Joskus täällä pimeenä pyörii ihan älykkäiltä vaikuttavia miehiä. Mutta ilmeisesti liihottavat vain hetken riemunamme ja sitten ihan älystään johtuen katoavat...
 
"vieras"
I don't understand.
hei oot viisas mutta elä esitä! Sinua voi ymmärtää kun sinulle ei vastaa. Olet niitä henkilöitä jotka tiedän mutta ne jotka yrittää olla muita. Tiedän että olet mukava huumorin tajun omaava ja tiedät asioita mitä muut ei tiedä. Et ole käynyt yliopistoa! Jos tiedät asioita kokeile yliopistoa. sinne otetaan neroja. Vapaan yliopiston kautta.
 

Yhteistyössä