Palstan bi-seksuaalit? Onko niitä?

• Viestiketjun aloittaja Bi, nainen ja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Pitää vielä kysyä että miten te muut osaatte "sisällyttää" samaan pakettiin äidin roolin, miehen naisen ja sitten tämän bi-puolen? Vai ajattelenko liian tarkkaan kaikkea... jos osaisin vain olla oma itseni sellaisena seksuaalisena ihmisenä kuin olenkin!
Mikäs ongelma se nyt on? Eihän äidin rooli liity seksuaaliseen suuntautumiseen millään tavalla? Mulle biseksuaalisuus ei merkitse sen kummempaa kuin että saatan rakastua mieheen tai naiseen - oikeastaan ajattelen niin, että kun rakastun, rakastun ihmiseen. Sukupuolella ei ole väliä. Ja silloin kun olen suhteessa, olen ehdottoman uskollinen puolisolleni, olipa hän mies tai nainen.

:wave: Olen miehen kanssa naimisissa ja meillä on lapsi. Olen käynyt treffeillä ja harrastanut seksiä naisten kanssa, mutta en tiedä olisiko miusta elämään parisuhteessa naisen kanssa. Me ollaan niin hankalia :D Toisaalta mie olen persoonaltani niin butch, että ei minnuu varmaan kukaan nainen kestäiskään :snotty:
Miulla ei ole suhteita naisten kanssa avioliiton rinnalla. Miksi olisi? Pettämistähän se on!

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Pitää vielä kysyä että miten te muut osaatte "sisällyttää" samaan pakettiin äidin roolin, miehen naisen ja sitten tämän bi-puolen? Vai ajattelenko liian tarkkaan kaikkea... jos osaisin vain olla oma itseni sellaisena seksuaalisena ihmisenä kuin olenkin!
Mikäs ongelma se nyt on? Eihän äidin rooli liity seksuaaliseen suuntautumiseen millään tavalla? Mulle biseksuaalisuus ei merkitse sen kummempaa kuin että saatan rakastua mieheen tai naiseen - oikeastaan ajattelen niin, että kun rakastun, rakastun ihmiseen. Sukupuolella ei ole väliä. Ja silloin kun olen suhteessa, olen ehdottoman uskollinen puolisolleni, olipa hän mies tai nainen.
Oli aika kehnosti esitetty tuo mun asia. Todellakin sukupuolella ei ole väliä kun rakastuu jne mutta itseä jotenkin mietityttää niiiiin kaikki. Tämä on uusi polku vaikka syvällä minussa se on aina ollut olemassa. Olipas runollista :p

Olen ja mies tietää. On ollut suhteita mutta tässä parisuhteessa ei päällekkäisiä suhteita miehiin eikä naisiin tule olemaan :heart: Mutta voin silti rehellisesti myöntää että joskus tekis kyllä pimppiä mieli eli ei se minun mielestäni aivan sama asia ole se seksi miehen tai naisen kanssa :LOL:

muua
Joo kai mäkin sitten bi olen. En kyllä koskaan sen kummemmin ole lähtenyt seksuaalisuuttani määrittelemään. Miehen kanssa olen ja kaksi lasta on ja mä olen umpirakastunut. Ennen kuin tapasin puolisoni, ihastuin ennemminkin naisiin, ja vaikka mulla oli seurustelusuhteita ainoastaan miesten kanssa, tuntui naiset silti seksuaalisesti sykähdyttävän enemmän. Olen harrastanut elämän aikana aika monen naisen kanssa seksiä,mutta mitään varsinaista suhdetta ei koskaan ole ollut.
Mutta siis, tämän mieheni kun tapasin,ja häneen tulisesti rakastuin ja en ole ketään kotaan tuntenut koskaan mitään vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja real bi-sexual:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
:wave:

elän yksin.
Onko teillä ollut naissuhteita tai seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa? Jos ei, niin mikä BI-seksuaali se semmoinen on?
no mutta, tässähän hassu tuo jälkimmäinen kysymys :D

onko heterokin tosiaan hetero vasta sitten kun hänellä on suhde vastakkaiseen sukupuoleen? onko homo homo vasta kun on ollut samaa sukupuolta olevan kanssa? onko bi bi vasta kun on kummankin sukupuolen kanssa oleillut :)

ja juu, erikoista, että ylipäätään vastasin tähän aloitukseen sillä en pidä ihmisten luokitteluista juuri missään asioissa. määritelmät on rajoittavia ja antaa heti kuvan jostain tietynlaisesta prototyypistä, mitä suinkaan kaikki eivät edusta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja real bi-sexual:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
:wave:

elän yksin.
Onko teillä ollut naissuhteita tai seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa? Jos ei, niin mikä BI-seksuaali se semmoinen on?
Naurettava kommentti. Jos vähän enemmän asiaa mietit, ymmärrät varmasti itsekin että kokemukset tai niiden puute ei ihmisen seksuaalista suuntausta määrittele. Itse ainakin olin biseksuaali ennen kuin olin ollut ensimmäisenkään miehen tai naisen kanssa...

Krisse
Kihloissa miehen kanssa 13vuotta, 2 poikaa: 13v. ja 6v. nyt maha pystyssä. Takana 2 pitkää suhdetta naiseen (eka suhde 3, toka 2) ja muutama lyhyt suhde miehiin. Avoimesti olen bi. Kannatan homo/lesbosuhteita :)

Onpa pitkä tauko siitäkun edellisen kerran tänne joku kirjoittanut...... :whistle:

Mutta täällä siis on kans yksi Bi lisää palstailijoista:)
Nyt suhteessa miehen kanssa ja lapsi on tulossa (esikoinen). Olen tiennyt aina pitäväni molemmista sukupuolista,jo pienenä muiden tyttöjen kanssa leikityt leikit sen paljasti... :D :saint: Eihän se sitten teininäkään loppunut vaan ihan sänkyyn asti se sillon sitten johti. Ensimmäisen orgasmini sain naisen kanssa( Siis toisen ihmisen kanssa saatu ) ja sittemmin olen ollut myös parisuhteessa naisten kanssa. Ensimmäinen suhde kesti 1,5v asuttiin yhdessä ja ero oli väistämätön koska omat tunteet kyseistä henkilöä kohtaan loppui ja suhde oli vaan riitelyä ja mun rahoilla elämistä..
Toinen suhde alkoi reilu puol vuotta tuon jälkeen ja kesti n. 1.v ja suhde loppui taas samasta syystä,olin elättäjä ja suhde ei kiinnostanut enää ollenkaan,sen jälkeen oli satunnaisia ja pieniä sutinoita eri naisten kanssa kunnes löysin itseni nykyisen miehen asunnolta..:) Nyt siis onnellisesti miehen kanssa mutta ikävä naisia silti on..:D
Mies tietää suhtautumiseni ja se on sille ok,tahtoi ite mukaan..:p

Yhteistyössä