Mikäs ongelma se nyt on? Eihän äidin rooli liity seksuaaliseen suuntautumiseen millään tavalla? Mulle biseksuaalisuus ei merkitse sen kummempaa kuin että saatan rakastua mieheen tai naiseen - oikeastaan ajattelen niin, että kun rakastun, rakastun ihmiseen. Sukupuolella ei ole väliä. Ja silloin kun olen suhteessa, olen ehdottoman uskollinen puolisolleni, olipa hän mies tai nainen.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Pitää vielä kysyä että miten te muut osaatte "sisällyttää" samaan pakettiin äidin roolin, miehen naisen ja sitten tämän bi-puolen? Vai ajattelenko liian tarkkaan kaikkea... jos osaisin vain olla oma itseni sellaisena seksuaalisena ihmisenä kuin olenkin!
Oli aika kehnosti esitetty tuo mun asia. Todellakin sukupuolella ei ole väliä kun rakastuu jne mutta itseä jotenkin mietityttää niiiiin kaikki. Tämä on uusi polku vaikka syvällä minussa se on aina ollut olemassa. Olipas runollistaAlkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Mikäs ongelma se nyt on? Eihän äidin rooli liity seksuaaliseen suuntautumiseen millään tavalla? Mulle biseksuaalisuus ei merkitse sen kummempaa kuin että saatan rakastua mieheen tai naiseen - oikeastaan ajattelen niin, että kun rakastun, rakastun ihmiseen. Sukupuolella ei ole väliä. Ja silloin kun olen suhteessa, olen ehdottoman uskollinen puolisolleni, olipa hän mies tai nainen.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Pitää vielä kysyä että miten te muut osaatte "sisällyttää" samaan pakettiin äidin roolin, miehen naisen ja sitten tämän bi-puolen? Vai ajattelenko liian tarkkaan kaikkea... jos osaisin vain olla oma itseni sellaisena seksuaalisena ihmisenä kuin olenkin!
ei ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja ap.:kiristääkö pipo?Alkuperäinen kirjoittaja ..:eikö nää keskustelut kuuluisi johonkin pervopalstalle?
Onko teillä ollut naissuhteita tai seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa? Jos ei, niin mikä BI-seksuaali se semmoinen on?Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne::wave:
elän yksin.
on ollut, vaikkei se varmaan sulle kuuluAlkuperäinen kirjoittaja real bi-sexual:Onko teillä ollut naissuhteita tai seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa? Jos ei, niin mikä BI-seksuaali se semmoinen on?Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne::wave:
elän yksin.
no mutta, tässähän hassu tuo jälkimmäinen kysymysAlkuperäinen kirjoittaja real bi-sexual:Onko teillä ollut naissuhteita tai seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa? Jos ei, niin mikä BI-seksuaali se semmoinen on?Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne::wave:
elän yksin.
Naurettava kommentti. Jos vähän enemmän asiaa mietit, ymmärrät varmasti itsekin että kokemukset tai niiden puute ei ihmisen seksuaalista suuntausta määrittele. Itse ainakin olin biseksuaali ennen kuin olin ollut ensimmäisenkään miehen tai naisen kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja real bi-sexual:Onko teillä ollut naissuhteita tai seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa? Jos ei, niin mikä BI-seksuaali se semmoinen on?Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne::wave:
elän yksin.