V
vierailija
Vieras
Mutta kuuntelevat wanhoja miehiä?Nuoret naiset heittävät kaltaisesi wanhan naisen mielipiteellä vesilintua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta kuuntelevat wanhoja miehiä?Nuoret naiset heittävät kaltaisesi wanhan naisen mielipiteellä vesilintua.
Jos wanhan miehen pinkka on tarpeeksi paksu.Mutta kuuntelevat wanhoja miehiä?
Jos wanhan miehen pinkka on tarpeeksi paksu.
Nuoret naiset heittävät kaltaisesi wanhan naisen mielipiteellä vesilintua.
Kiitos mieltä lämmittävästä viestistäsi. Olen erittäin hyvällä tuulella.
Meidän naisten on vedettävä yhtä köyttä.
Loikoilen sohvalla ja kuuntelin Muistojen bulevardin. Topi Sorsakosken Haavekuvan kuuntelin monta kertaa. Laulusta kumpuaa paljon ihania muistoja. Olen ollut samanlainen haavekuva hyvin monelle miehelle. Uskokaa tai älkää.
Elämä jatkuu. Minun kautta maailmaan on syntynyt minua miljoona kertaa ihanampia haavekuvia. Katselin äsken heidän kuvia ja videoita yhdestä maailman ihanimmista maista.
Nuoret naiset heittävät kaltaisesi wanhan naisen mielipiteellä vesilintua.
Ei kannattaisi.Nuorten naisten kuuluukin kasvaa omaksi itsekseen, omine mielipiteineen, mutta kyllä he ottavat oppia äitiensä ja isoäitiensä mielipiteistä ja viisauksista, elämänkokemuksesta.
Ei kannattaisi.
Luule vaan. Yksikin typy muistutti taas muistavansa mut yhä.
Biologia ja evoluutio ei ole toistensa synonyymejä.Alla on lainaus siitä mitä sanoit oikeasti. Käytännössä kun sanot että se on biologian vastaista niin silloinhan se on myös evoluution vastaista.
Selitäpä nyt että mitä ihmettä tarkoitat evoluution vastaisella ympäristöllä? Sehän on nyt sitä mitä se on valitettavasti ja nimenomaan ihmisen evoluution takia.
Kun tyttäreni on aikuinen, en voi päättää hänen puolestaan yhtään mitään. En siitä huolimatta kannusta häntä käyttämään elämäänsä vanhuksen omaishoitajana.Sinä siis haluat tyttäresi puolesta päättää minkä ikäisen ihmisen kanssa hän saa pariutua...
Hän muistaa tuon sitten kun vanhana pyydät häneltä apua.En siitä huolimatta kannusta häntä käyttämään elämäänsä vanhuksen omaishoitajana.