Palstamummot xs-kokoon?

Hehkeä ja muodokas tyttö-”lapsukainen” 17 v tyrkytti itseään nega-alfalle ja onnistui. Tässä buumeri-mammoille esimerkkiä elävästä elämästä mites se toimiikaan

Ja kaikki tässä tarinassa on totta ja etenkin se, että tämä muodokas "nuori naisen alku" on aidosti kiinnostunut tuosta vanhasta sedästä ja jos olisikin, ihan vain siksi, että hänessä on "sitä jotakin".

Oletko sinä todella noin lapsellinen vai puuttuuko sinulta vain ihan yksinkertaisesti elämänkokemusta, etenkin naisista?

Omena-Jonne on kauhean kiinnostunut muiden sukupuolielämästä.
No itse asiassa tämä ketju lähti kyllä erään vanhan naisen painohallinnasta, mutta palstan naiset käänsivät keskustelua tuonne seksielämään(sä).

Pitäisiköhän kysyä provisiota Kaksplussalta keskustelun kiihdyttämisestä (= mainosten vaikuttavuuden lisäämisestä)? :unsure:

Tuota... mikäs se ihmisen elinikä olikaan esihistoriamme aikana...?
Lapsikuolleisuus oli mahdoton, mutta kyllä niitä vanhojakin miehiä oli. Mutta naisten kohdalla syyllistyin sievistelyyn, oikea ikähaarukka olisi ollut 13-33. Esihistoriallisina aikoina (tutkitusti) nainen oli synnyttänyt jo puolet lukuisista lapsistaan keskimäärin 23,2-vuotiaana. Isän kohdalla tuo luku oli noin 30 vuotta, eli ikähaarukka oli noin 7 vuotta.
Linkki AivanSamalle ;)

sciadv.abm7047-f2.jpg

Viimeksi muokattu:
Veikkaan, että luen enemmän julkaisuja viikossa kuin sinä elämäsi aikana.

Enkä ole kiinnotunut journalistin näkemyksestä tässä kohtaa. Olen kiinnostunut otannasta, ikähajonnasta, kysymysten asettelusta ym. Iltalehden jutun tiimoilta voi hatarasti tehdä päätelmän, että kyse on naisten keskimääräisestä iästä, jota miehet pitävät kiinnostavana. Minua kiinnosta myös hajonta sen tiimoilla. Lisäksi olen kiinnotunut siitä, mikä hajonta on vastanneiden ikähaarukassa ja kuinka vanha on vanhin vastaaja.

Kritisoin myös vahvasti argumentointia, että kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita 25 vuotiaista, koska se antaa ymmärtää kaikkien miesten olevan kiinnostuneita 25 vuotaista, joka ei pidä paikkaansa. Toiset tykkää 18 vuotiaista ja toiset 55 vuotiaista.

👍

Kritisoin myös vahvasti argumentointia, että kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita 25 vuotiaista, koska se antaa ymmärtää kaikkien miesten olevan kiinnostuneita 25 vuotaista, joka ei pidä paikkaansa. Toiset tykkää 18 vuotiaista ja toiset 55 vuotiaista.
Ihan turhaan on korvamerkitty juurikin vaan 25 v ikäiset. Ihan yhtä hyvin siinä voisi olla kiinnostuksen pääkohteena ovat 18-29 v ikäiset nuoret naiset

Kirjoitit Jonnelle allaolevan. Huomaamme ettet ainakaan ole lukenut biologisia julkaisuja. Kun miehet elävät nykyisin vanhemmaksi niin ei se ole biologian vastaista vaan se on evoluutiota.

Ja kaikesta paistaa vaihdevuotisen naisen katkeruus (=minunkin mieheni voi haluta hehkeitä ja timmejä nuoria naisia). Jos kerran nuoret naiset haluavat ottaa papparaisten satsit sisäänsä niin miksi haluat estää sen? Onko se sinulta jotenkin pois? Anna kaikkien kukkien kukkia 👨🏻‍🦳💕👩‍🦰
No ensinnäkin, suosittelen tarkistamaan omat väitteet ennen niiden esittämistä. Naiset elävät edelleenkin pidempään kuin miehet. En ole sanonut miesten elämän pidentyneen evouution vastaisesti vaan olen sanonut sen pidentyneen evoluution vastaisen ympäristön johdosta.

Suosittelen jättämään tulkinnat ja oletukset jonkun muun kanssa keskusteluun. Päättelykykysi ei ole kovinkaan terävä tässä kohtaa. Olen äärimmisen tyytyväinen elämääni, kokemuksiini, ulkoiseen habitukseeni, enkä mistään hinnasta menisi vuottakaan taaksepäin. En myöskään halua näyttää sille.

Mielestäni en ole missään kohtaa sanonut, että haluan estää yhtään mitään. Naisena haluan hyviä asioita naisille. Myös nuorille naisille. Heidän etunsa ei ole olla elämänsä parhaassa iässä ikääntyneen puolisonsa omaishoitajana. Toiseksi, olen vakaasti sitä mieltä, että miehet jotka hakevat systemaattisesti nuorempia naisia, ovat ensisijaisen kiinnostuneita kontrolloimaan ja hallitsemaan kumppaniaan. Nuoria kun on helppo manipuloida. Nämä miehet ovat niitä, jotka eivät pärjää ikäistensä seurassa. Minusta yhdenkään naisen ei tarvitse tyytyä luuseriin, edes nuoren.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
No ensinnäkin, suosittelen tarkistamaan omat väitteet ennen niiden esittämistä. Naiset elävät edelleenkin pidempään kuin miehet. En ole sanonut miesten elämän pidentyneen evouution vastaisesti vaan olen sanonut sen pidentyneen evoluution vastaisen ympäristön johdosta.

Suosittelen jättämään tulkinnat ja oletukset jonkun muun kanssa keskusteluun. Päättelykykysi ei ole kovinkaan terävä tässä kohtaa. Olen äärimmisen tyytyväinen elämääni, kokemuksiini, ulkoiseen habitukseeni, enkä mistään hinnasta menisi vuottakaan taaksepäin. En myöskään halua näyttää sille.

Mielestäni en ole missään kohtaa sanonut, että haluan estää yhtään mitään. Naisena haluan hyviä asioita naisille. Myös nuorille naisille. Heidän etunsa ei ole olla elämänsä parhaassa iässä ikääntyneen puolisonsa omaishoitajana. Toiseksi, olen vakaasti sitä mieltä, että miehet jotka hakevat systemaattisesti nuorempia naisia, ovat ensisijaisen kiinnostuneita kontrolloimaan ja hallitsemaan kumppaniaan. Nuoria kun on helppo manipuloida. Nämä miehet ovat niitä, jotka eivät pärjää ikäistensä seurassa. Minusta yhdenkään naisen ei tarvitse tyytyä luuseriin, edes nuoren.
"Toiseksi, olen vakaasti sitä mieltä, että miehet jotka hakevat systemaattisesti nuorempia naisia, ovat ensisijaisen kiinnostuneita kontrolloimaan ja hallitsemaan kumppaniaan."

Ei, se johtuu siitä kun nuo nuoret naiset ovat niin nättejä.

"Toiseksi, olen vakaasti sitä mieltä, että miehet jotka hakevat systemaattisesti nuorempia naisia, ovat ensisijaisen kiinnostuneita kontrolloimaan ja hallitsemaan kumppaniaan."

Ei, se johtuu siitä kun nuo nuoret naiset ovat niin nättejä.
Juurikin noin. Ihan poskettoman kiihottavia. Vanhemmat naiset eivät tietenkään halua sitä kateellisinamyöntää vaan keksivät moisia tekosyitä.

Toisaalta heitä huolettaa heidän omien miestensä tekemiset heti kun silmä välttää ja jos tilaisuus heille tarjoutuu

Sivusta heitän vielä sen, että osa vanhemmistakin miehistä pelkää sekstailla vanhemman naisen kanssa koska naisella on saattanut olla useampia kumppaneita joista joku on ehkä ollut ihan hiivatin taitava.

Toki se pitää myös paikkansa. -Se, että mies on vanha, ei takaa taitavuutta.

Valitsemalla nuoren ja kokemattoman ei joudu vertailun kohteeksi.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Juurikin noin. Ihan poskettoman kiihottavia. Vanhemmat naiset eivät tietenkään halua sitä kateellisinamyöntää vaan keksivät moisia tekosyitä.

Toisaalta heitä huolettaa heidän omien miestensä tekemiset heti kun silmä välttää ja jos tilaisuus heille tarjoutuu
Hassu tapa ajaella asiaa.
Kavatan nuorta naista. Minusta olisi kammottavaa, jos hän pilaisi elämäsä pariutumalla vanhuksen kanssa. Kyse ei ole kateudesta, vaan siitä, että haluan ihan parasta jokaiselle naiselle. Erityisesti omalle tyttärelleni.

En osaa sanoa, miten muut naiset joutuvat pelkäämään sitä, että oma puoliso olisi kiinnostunut lastensa ikäisistä tai nuoremmista kumppaneista. Itse en viettäisi päivääkään ihmisen kanssa, josta olisin epävama.

Ja näin kun seuraan lähipiiriäni, niin kyllä ne, jotka kumppania kaipaavat, etsivät sitä omasta ikäryhmästään.

• Tykkää
Sivusta heitän vielä sen, että osa vanhemmistakin miehistä pelkää sekstailla vanhemman naisen kanssa koska naisella on saattanut olla useampia kumppaneita joista joku on ehkä ollut ihan hiivatin taitava.

Toki se pitää myös paikkansa. -Se, että mies on vanha, ei takaa taitavuutta.

Valitsemalla nuoren ja kokemattoman ei joudu vertailun kohteeksi.
Mikä on hassu aspekti seksiin, mutta ilmeisesti tyypillinen ajatus miehen mielessä. En tiedä miksi he kammoavat niin kovasti tulevansa vertailluksi. Uskon, että "neitsyyden" vaatimus on myös nimenomaan tätä miesten epävarmuutta. Tai naisten ympärileikkaus. Ei tarvitse pelätä epäonnistuvansa, jos puolisolla ole vertailupohjaa ja vielä vähemmän, jos heillä ei ole kykyä nauttia seksistä. Sitten kun parhaimmassa tapauksessa nainen velvoitetaan harrastamaan seksiä miehensä kanssa uskonnollisin perustein, paketti on kasassa.

Okeasti Oleellista on se, että osaat tulkita toista ihmistä ja teillä on yhteys. Sillon seksi on hyvää. Se mikä toimii toiselle ei toimi toiselle ja siitä syystä kokemus on aina henkilökohtainen.

• Tykkää

👍 Naulan kantaan. Olen kuin Anna-Leena Härkönen. Haluan asua yksin ja nukkua yöni yksin kodissani.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Tarkkuutta, olen vain kertonut tieteellisistä tutkimuksista, joiden mukaan 25-vuotiaat ovat kaiken ikäisten miesten mielestä haluttavimpia.
Katsos... löysin ylen jutun, joka kertoo jo hiukan monimutkaisempaa tarinaa ja on myös Åbo Akademin tekemä.

Yhteistyössä