PALSTAMAMMA BONGATTU KAUPASSA... Siis kuka teistä se oli???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AITO FEIKKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23955663]Oikeuttaako ihan kaikki J-nimet palstamamman/WT:n titteliin?[/QUOTE]

Kaupassa, bikineissä! No kyllä se oikeuttaa WT titteliin, todellakin!

Perkele kun naiset kitisee lihavista paidattomista äijistä mutta itte kulkevat KAUPASSA ilman paitaa...

[QUOTE="vieras";23955669]Kaupassa, bikineissä! No kyllä se oikeuttaa WT titteliin, todellakin!

Perkele kun naiset kitisee lihavista paidattomista äijistä mutta itte kulkevat KAUPASSA ilman paitaa...[/QUOTE]

No mä en ottanutkaan siihen kantaa. Vaan nimien alkukirjaimeen.

olin jo varma että mua tarkotit mutta mulla on alaselässä tyttäreni Janican nimi!
saattoi se tatska näkyä ku kaupassa kumartelin crazy age-farkuissani :(
on mulla kyllä mieheni jeren nimi niskassa!

[QUOTE="paula";23955697]olin jo varma että mua tarkotit mutta mulla on alaselässä tyttäreni Janican nimi!
saattoi se tatska näkyä ku kaupassa kumartelin crazy age-farkuissani :(
on mulla kyllä mieheni jeren nimi niskassa![/QUOTE]

Mut säkän ei ollu biksuissa. Ja emmä kurki toisten pöksyihin!

Kertokaas samalla kuka on keksinyt että kaikki J:llä alkavat nimet ovat jotenkin noloja ja white trashia? Vaihtuuko se kirjain jossain vaiheessa että vaikka E:llä alkavat nimet saavat kyseisen tittelin? Mitä J- niminen voi odottaa tulevaisuudessa; hakataanko sellainen lapsi koulun välitunnilla, päiväkodissa kukaan ei ota leikkiin mukaan ja aikuisiällä ne makaa työttöminä juoppoina sossun rahoilla?
Toivottavasti tämä naurettava nimien mollaaminen ei tartu lapsiinkin.

[QUOTE="vieras";23955813]Mä se olin. Joku ongelma sulla vittu häh?! Tuollasii kateellisii ämmii on joka paikas. Pidä silmäs kuris tai mä pistän ne kuriin!!!!!11!!1!!1[/QUOTE]

Löytyi ;) wt

[QUOTE="vieras";23955813]Mä se olin. Joku ongelma sulla vittu häh?! Tuollasii kateellisii ämmii on joka paikas. Pidä silmäs kuris tai mä pistän ne kuriin!!!!!11!!1!!1[/QUOTE]

Paljonpas itsestäs luulet, jos ajattelet muiden olevan kateellisia! Minkä väriset ne bikinit muuten oli??

Yhteistyössä