Me ollaan oltu yhdessä jo niin monta vuotta, että ollaan ensimmäisen 3 vuoden aikana kaikki kokeiltava kokeiltu. Nyt me enää harrastamme sellaista seksiä mikä on hyväksi havaittu ja mikä parhaalta tuntuu.
Mun juttu ei ole suihinottaminen, en siis ota. Minkäs sillekään mahdan, että orgasmi tulee lähetyssaarnaajassa, ja se tuntuu parhaimmalta. Siksi sitä asentoa suosimme.
Oma sänky, sohva tai pehmeä olkkarinmatto on paras paikka. En vaan osaa kaivata mitään muuta ihmeellistä tähän. En voi mitään, että mua ei mikään suihkun seinää vasten takaapäin tyydytä vaikka kaikki ne paikat on kokeiltu ja asennotkin läpi käyty. Olisi vaikeaa yrittää äheltää jossain ihme asennossa ja kovalla pöydällä ihan vaan erikoisuuden ilosta, siitä menee omalta osaltani kokonaan kunnon seksin nautinto.
Mieheni tykkää antaa suuseksiä, se on olennainen osa meillä seksielämää, siitäkin huolimatta etten minä ole ikinä tykännyt ottaa mieheltä suihin. Ollaan sovittu, ettei tehdä mitään väkisin ja mieliksi, vaan harrastetaan sellaista seksiä mistä kumpikin nauttii yhteisymmärryksessä. Parasta onkin sellainen kunnon seksi kun tarpeeksi panettaa, eikä mikään nypeltäminen siellä sun täällä.