E
eräs äiti
Vieras
Tajuan sen oikein hyvin, että nettiin ja tähän palstaankin voi jäädä hyvin helposti koukkuun...olen nimittäin itsekin joskus koukussa molempiin ollut...mutta mutta...
Ajatteletteko koskaan, että teillä ehkä valuu iso osa elämästä hukkaan, kun roikutte netissä? Itsekään en suostunut sitä tosiasiaa aiemmin myöntämään, edes itselleni, mutta sitten yks kaunis päivä vaan sen tajusin...sen nimittäin, että suurinpiirteen en näe lasteni kasvavan, kun roikun kaiket päivät vaan netissä! Se oli aika järkytys tajuta!
Kotityötkin jäivät aina roikkumaan ja koti oli melko läävä...
Nolottaa jotenkin tuo aika.
Olen onnellinen, ettei tämä ole enää minulle niin tärkeä!
Ajattelin vain sanoa, että voi sen elämän kuluttaa "hieman" viisaamminkin ja täyteläisemmin, kuin silleen että on päivät plussapalstalla ja vastaa kilvan ketjuun "luettele 6 ekana mieleen tulevaa nikkiä"...hmm...joo.
Ajatteletteko koskaan, että teillä ehkä valuu iso osa elämästä hukkaan, kun roikutte netissä? Itsekään en suostunut sitä tosiasiaa aiemmin myöntämään, edes itselleni, mutta sitten yks kaunis päivä vaan sen tajusin...sen nimittäin, että suurinpiirteen en näe lasteni kasvavan, kun roikun kaiket päivät vaan netissä! Se oli aika järkytys tajuta!
Kotityötkin jäivät aina roikkumaan ja koti oli melko läävä...
Nolottaa jotenkin tuo aika.
Olen onnellinen, ettei tämä ole enää minulle niin tärkeä!