asiasta tietävä
Ylläpito. Poistakaa nuo popupit ja mainokset. Ette te sillä voittoa tee muutenkaan vaikka miten mainoksia esittelette, koko sivusto tökkii niiden takia.
Sama täällä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29215076:jaa niitten takiakko tämä palsta sekoilee. mainokset ei näy kun on estetty mutta ihme jumia ja sekoilua riittää. |O
Ota adblokki pois päältä tilapäiseti niin voit kirjautua.Mulla on tässä koneella vastikään asennettu Adblock ja luulen sen aiheuttavan sen, etten pääse kirjautumaan palstalle. Safarin kautta pääsen ja ... hmm, enpäs sanokaan vielä mitään...
Muilla samankaltaisia kokemuksia?
Ja kirjautumisen jälkeen takaisin? Onnistuisko tuo sillai? Kiitos tästä vinkistä!Ota adblokki pois päältä tilapäiseti niin voit kirjautua.
chromella pääsee kirjautumaan mutta muuten toimii miten sattuu.Mulla on tässä koneella vastikään asennettu Adblock ja luulen sen aiheuttavan sen, etten pääse kirjautumaan palstalle. Safarin kautta pääsen ja ... hmm, enpäs sanokaan vielä mitään...
Muilla samankaltaisia kokemuksia?
Silleen minä tein.Ja kirjautumisen jälkeen takaisin? Onnistuisko tuo sillai? Kiitos tästä vinkistä!
... :xmas:
Sitähän minäkin yleensä käytän, oon nyt yrittänyt tutustua tähän firefoxiin, mutta ei tämä ole hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29215174:chromella pääsee kirjautumaan mutta muuten toimii miten sattuu.
ei kuule auta yhtään, jumii silti. mainokset kyllä häviää.Ladatkaa firefox ja sitten adblock+
Lataa Firefox Ilmainen webselain Mozilla
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/adblock-plus/
selitäppäs sitten että miks kaikki muut sivustot toimii ?Kokeiles vielä Ghostery ja jos ei auta niin sitten omassa koneessa eli Windowsissa joku vialla.