Fjonga (paitti ei kai oo kusta).Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:en osaa vastata, mut kenellä housut kusessa profiilissa, liian helppo, tiedän :ashamed:
Kuka on rasisti?
Fjonga (paitti ei kai oo kusta).Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:en osaa vastata, mut kenellä housut kusessa profiilissa, liian helppo, tiedän :ashamed:
Minä, minä!Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Fjonga (paitti ei kai oo kusta).Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:en osaa vastata, mut kenellä housut kusessa profiilissa, liian helppo, tiedän :ashamed:
Kuka on rasisti?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Hmm... Juu.. Eikös sillä Rouva DeMaflenilla tai tms.? ole enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on täällä myös 11 lapsen äiti. aurinkokunnalla on 9
Kysymys: kuka on AnnaBellin mies?
masakiller (omg)Alkuperäinen kirjoittaja Wiuhti:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Hmm... Juu.. Eikös sillä Rouva DeMaflenilla tai tms.? ole enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on täällä myös 11 lapsen äiti. aurinkokunnalla on 9
Matti
Milläs nimellä hän palstailee?
sipuli?Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Fjonga (paitti ei kai oo kusta).Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:en osaa vastata, mut kenellä housut kusessa profiilissa, liian helppo, tiedän :ashamed:
Kuka on rasisti?
No Timppahan seAlkuperäinen kirjoittaja alterego:masakiller (omg)Alkuperäinen kirjoittaja Wiuhti:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Hmm... Juu.. Eikös sillä Rouva DeMaflenilla tai tms.? ole enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on täällä myös 11 lapsen äiti. aurinkokunnalla on 9
Matti
Milläs nimellä hän palstailee?
Kenellä on kaksoset ja harrastaa metsästystä?
Ei saa nipottaa näin joulun allaAlkuperäinen kirjoittaja JuiceFanille:älähän nyt toistoa harrasta lue alusta samoja kyssiä joihin on jo vastattu!
Odottaa 12. lasta.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Hmm... Juu.. Eikös sillä Rouva DeMaflenilla tai tms.? ole enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on täällä myös 11 lapsen äiti. aurinkokunnalla on 9
En kai minä :ashamed: ?Alkuperäinen kirjoittaja .:Kuka luulee olevansa maailman napa isoine raskausmasuineen?
et ollu se oli joku toinen.. =)Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:En kai minä :ashamed: ?Alkuperäinen kirjoittaja .:Kuka luulee olevansa maailman napa isoine raskausmasuineen?
Minä. Enkä vain luuleAlkuperäinen kirjoittaja .:Kuka luulee olevansa maailman napa isoine raskausmasuineen?
tästä oli just joku vieras laittanu toiseen ketjuun katja87Alkuperäinen kirjoittaja virppu:et ollu se oli joku toinen.. =)Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:En kai minä :ashamed: ?Alkuperäinen kirjoittaja .:Kuka luulee olevansa maailman napa isoine raskausmasuineen?
Voin kertoa et rasistia musta ei saa tekemälläkään!Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:sipuli?Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Fjonga (paitti ei kai oo kusta).Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:en osaa vastata, mut kenellä housut kusessa profiilissa, liian helppo, tiedän :ashamed:
Kuka on rasisti?
Kuka on tohtori?
Ai hei mutta nyt mä tiedän kuka se kaiken kirjaa tiimariovihkoon. Se olet sinä.Alkuperäinen kirjoittaja öppöp:Kuka sai jäykkäkouristusrokotteen käteen ja oli 2 päivää pahalla päällä?