Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Diamond Dust, muistutat niin paljon mun serkkuani että olin jo pistämässä viestiä että HERRAJJUMALA SÄÄKI TÄÄLLÄ! kunnes vilkasin profiiliin... Ikä ei täsmänny :xmas:
Hih
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Diamond Dust, muistutat niin paljon mun serkkuani että olin jo pistämässä viestiä että HERRAJJUMALA SÄÄKI TÄÄLLÄ! kunnes vilkasin profiiliin... Ikä ei täsmänny :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:La vida es un destino: no aivan... noissakin jossain mulla menee kaulassa noi jänteet silleen... silleen kuin liskoilla, kun pitää irviä niin perkeleesti :headwall: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:La vida es un destino: no aivan... noissakin jossain mulla menee kaulassa noi jänteet silleen... silleen kuin liskoilla, kun pitää irviä niin perkeleesti :headwall: :kieh:
![]()
anteeks. :snotty:
Siun pitää hankkia joku kuvan muokkaus ohjelma et saat ees jotenkin ihmismäisiä kuvia.
Miekun oon katellu äiskän luona pentukuvia niin mie kyllä irvistin JOKAISESSA kuvassa ja ne ei ollu mitään kauniita ilmeitä pikkutytölle![]()
![]()
Isäntä kun kerran kahteli niin oli pissiä housuunsa ku nauro niin pirusti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana yllättäen:Heh, rehellisesti sanoen täällä on sen verran karmean näköisiä mammoja, että heti kun joku normaalin/tavallisen näköinen laittaa kuvansa niin sitä kehutaan kauniiksi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:La vida es un destino: no aivan... noissakin jossain mulla menee kaulassa noi jänteet silleen... silleen kuin liskoilla, kun pitää irviä niin perkeleesti :headwall: :kieh:
![]()
Siun pitää hankkia joku kuvan muokkaus ohjelma et saat ees jotenkin ihmismäisiä kuvia.
Miekun oon katellu äiskän luona pentukuvia niin mie kyllä irvistin JOKAISESSA kuvassa ja ne ei ollu mitään kauniita ilmeitä pikkutytölle![]()
![]()
No kyl sais koko naaman vaihtaa, että näyttäis kuvissa normaaliltaToi gallerian profiilikuva nyt on normaali, mutta... yhtä normaalia kohtaan tossa kamerassa olikin PALJON irvistyksiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vakkaripalstailija:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana yllättäen:Heh, rehellisesti sanoen täällä on sen verran karmean näköisiä mammoja, että heti kun joku normaalin/tavallisen näköinen laittaa kuvansa niin sitä kehutaan kauniiksi...![]()
Peesi tälle!
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkaripalstailija:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana yllättäen:Heh, rehellisesti sanoen täällä on sen verran karmean näköisiä mammoja, että heti kun joku normaalin/tavallisen näköinen laittaa kuvansa niin sitä kehutaan kauniiksi...![]()
Peesi tälle!
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:La vida es un destino: no aivan... noissakin jossain mulla menee kaulassa noi jänteet silleen... silleen kuin liskoilla, kun pitää irviä niin perkeleesti :headwall: :kieh:
![]()
![]()
No kyl sais koko naaman vaihtaa, että näyttäis kuvissa normaaliltaToi gallerian profiilikuva nyt on normaali, mutta... yhtä normaalia kohtaan tossa kamerassa olikin PALJON irvistyksiä
![]()
nooo, ei se onneks väärin oo..
Nyt sit vaan otat ihtees niskasta kiinni ja keskityt jatkossa siihen kuvattana olemiseen. Tai harjottelet salassa. peilin eessä iltasin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mistä oot?
Espoosta,kuis niin?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:La vida es un destino: no aivan... noissakin jossain mulla menee kaulassa noi jänteet silleen... silleen kuin liskoilla, kun pitää irviä niin perkeleesti :headwall: :kieh:
![]()
![]()
![]()
nooo, ei se onneks väärin oo..
Nyt sit vaan otat ihtees niskasta kiinni ja keskityt jatkossa siihen kuvattana olemiseen. Tai harjottelet salassa. peilin eessä iltasin![]()
Öööö... Tai sit mie tuhoon ton kameran
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Näytät yheltä puolitutulta, mut väärä kaupunki.