Palstalaisten blogit pinoon

  • Viestiketjun aloittaja "ups"
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
[QUOTE="ups";29255173]Nyt päästiin vauhtiin. Jos tiedätte muiden palstalaisten blogeja niin laittakaa listaan.[/QUOTE]
Musta olisi hyvä, jos jokainen laittaisi itse. Toisen palstalaisen blogin vain siinä tapauksessa, että tietää varmasti ko henkilön sitä haluavan. Mä tiedän monen sellaisen palstalaisen blogin, joka ei halua blogiaan mainostettavan täällä.
 
"ups"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29255204:
Musta olisi hyvä, jos jokainen laittaisi itse. Toisen palstalaisen blogin vain siinä tapauksessa, että tietää varmasti ko henkilön sitä haluavan. Mä tiedän monen sellaisen palstalaisen blogin, joka ei halua blogiaan mainostettavan täällä.
Silloinhan et heidän laita mutta ihan varmasti joukossa on niitä jotka mainostaisivat itsekkin.
 
Keittiönoita
[QUOTE="ups";29255224]Silloinhan et heidän laita mutta ihan varmasti joukossa on niitä jotka mainostaisivat itsekkin.[/QUOTE]
Sitä juuri tarkoitin, että jokainen voisi laittaa itse.
 
Mun matala majani VillaNanna, saa tulla kommentoimaan, klikkamaan lukijaksi tai pistäytyä muuten vain sanomassa moi. Blogissa ompelua, neulontaa, tuunausta, ruokaa...oikeastaan mitä vain milloinkin keksin. Rohkeasti vain loikkaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä