Palstalaiset tarvitsen teidän apua! (verkkokauppoja Suomessa ja ulkomaailla) kiitos rakkaat:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kivet%20no%201.JPG

Kiviä

Kiitos:)

on siellä paljon kiva, mutta etsin mekkoja eniteen, katsoin molemmat sivut läpi ja mulle sopiva mekkoa ei oikein löytyy, tai siis sellaista mistä tykkän:)

[QUOTE="Tiina";24993942]Korkealaatuisia italialaisia merkkikenkiä, ei tosin kuin muutama pari valikoimissa. Suomalainen, luotettava nettikauppa.[/QUOTE]

Tilasin itse Luciano Padovanit tuolta Fasstasta. Tuli kahdessa päivässä ja ovat ihan mielettömän upeat!

Tarvitsetko lainaa? Oletko business mies tai nainen ja tarvitset lainaa lisäämään yrityksesi ?? Oletteko tarvitsevat pääomaa yrityksen perustamiseen? Mikä tahansa laina ongelmia saattaa olla, tässä tulee apuasi sillä tarjoamme lainoja sekä yksityishenkilöille ja yrityksille alhaisella ja edullinen korko.
Ota yhteyttä jo tänään klo (carrenbenfirm@outlook.com) saada lainaa tänään.

Mun tietääkseni Chanelin koruja ei saa Suomesta. Henkilö, joka voisi tietää enemmän on seurapiirirouva ja putiikinpitäjä Kaarina Kivilahti, soita hänen putiikkiin Kaarina K:hon (09) 633 901. Kasarminkadulla. Loitava kohde muutenkin vierailla, siellä on luksusvaatteita.

En suosittele kauppaa. Tai jos ostatte jotain, niin neuvon tarkistamaan huolellisesti heti kaupassa ettei tuotteessa ole vikoja, koska jos huomaatte vian vasta kotona niin sitten on myöhäistä. Rahat on mennyttä ja Sinua syytetään vian aiheuttamisesta. Jos viet asian kuluttajariitalautakuntaan, niin varaudu hylkäävään päätökseen perusteluna mm. se ettei kaupan myyjä (Klara) ole koskaan myynyt rikkinäisiä vaatteita. Ja kun soitat juttua käsitelleelle virkailijalle, hän avautuu Kaarina K:sta, joka on useamman kerran soittanut virkailijalle kertoakseen, miten kaikki Oikeasti tapahtui. Asiakas ei aina ole oikeassa. Ei varsinkaan Boutique Kaarina K:ssa.

Yhteistyössä