Palstalaiset tarvitsen teidän apua! (verkkokauppoja Suomessa ja ulkomaailla) kiitos rakkaat:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
1. Mistä saa erokoiset, kauniit, seksikkäät kengät isolla korolla?
2. Seksikkäät vaatteet, mitä voi pitää joka päiväkin ulkona? Sekä biileisin. Ei mitään trendiksiä kiitos, kun mulla on kuormallinen sellaisia vaateita, vanhasta yrityksestä..
3. Chanel aitoja koruja

4. Vauvalle vaateita, pojalle, hienoja..
5. Lasten vaunu, sellainen vanhan aikainen

6. LV peito
7. Versace kivilattita tai tavalliset kivilattiat, sekä mistä kuvia saa katsoa

etkö osaa googlettaa? siis ihan hyvällä kysyn.

sinne vaan googleen että louis vuitton blanket ja sivuja plaraamaan. sama noiden chanelin korujen kanssa ja kivilattioiden (tarkoitat ehkä marmorilattioita?) myös.

Osaan googleta ja tiesin että joku kysyy, mutta jos ulmomaasta kysee, mä tarvin myös tietä että onko luotettava kauppa. Minulla 2 kerta jo kävi niin että täys kusetus koko firma oli, en vitti maksaa ja ota riskiä ettei ne muuta vie kun on kaikki tiedot

siis oletko nyt hankkimassa jonku nettikaupan kautta tavaraa sun uuteen putiikkiin? älä hyvä ihminen niin tee vaan ota suoraan valmistajiin yhteyttä, sitä kautta ne hommat hoidetaan. lisenssisopimuksilla, jälleenmyyntisopimuksilla, yksinmyyntioikeuksilla.

en ole koskaan nähny että chanel myis netissä mitään, vähän niinkun laukkunsa: vain putiikeista. toki esim. ebayssa myydään kaikenlaista kamaa, suurin osa feikkejä.

ole varovainen.

En, en

ei mihinkään putikiin ole hakemassa mitään, en ole avaamassa mitään:D.

Ihan oman käyttöön. Mistä se Chanel oikeasti voi saada? Eilenkin koko Helsinki kävin läpi, mutta löysin pelkästään avainperät arrr...

Old+face+palm.jpg

Mun tietääkseni Chanelin koruja ei saa Suomesta. Henkilö, joka voisi tietää enemmän on seurapiirirouva ja putiikinpitäjä Kaarina Kivilahti, soita hänen putiikkiin Kaarina K:hon (09) 633 901. Kasarminkadulla. Loitava kohde muutenkin vierailla, siellä on luksusvaatteita.

1. Mistä saa erokoiset, kauniit, seksikkäät kengät isolla korolla?
2. Seksikkäät vaatteet, mitä voi pitää joka päiväkin ulkona? Sekä biileisin. Ei mitään trendiksiä kiitos, kun mulla on kuormallinen sellaisia vaateita, vanhasta yrityksestä..
3. Chanel aitoja koruja

4. Vauvalle vaateita, pojalle, hienoja..
5. Lasten vaunu, sellainen vanhan aikainen

6. LV peito
7. Versace kivilattita tai tavalliset kivilattiat, sekä mistä kuvia saa katsoa

En tiedä. Koitapa ihan itse käyttää sitä googlea nyt vaan.

[QUOTE="yrittäjä";24993822]nro 6: LV ei tee peittoja, eikä päiväpeittoja. Ne kaikki on replikoita. Haluatko replikan?[/QUOTE]

kyl se vaan tekee :D ihan tuo selviää vaikka käymällä LV:n omilla sivuilla.

Yhteistyössä