Lunatic, pikkuveljelläni on JUST ton väriset hiukset, uskotko, että minunkin yllärinä muuttuisivat?
(tahtoo)
(tahtoo)
No toivotaan niin. Mutta vasta 10v päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Lunatic, pikkuveljelläni on JUST ton väriset hiukset, uskotko, että minunkin yllärinä muuttuisivat?
(tahtoo)
Niin onkin!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Töllin Ruusa 10v päästä:
Tämä on se Kätevän Emännän näyttelijä, en tiedä nimeä. Mutta aina kun katon kätevääemäntää, ajattelen että Ruusahan se siinä (hieman vanhempana versiona).
Jos sä näytät Minna Haapkylältä, ja mäkin, niin näytetäänkö me sit samalta? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Yläkuva muistuttaa susanna haavistoa, alakuva taas ei yhtään. Onko kuvissa sama hlö? =)Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Mulle tulee vaan mieleen se Muumien noita Älä hermostu! Mut ihan oikeesti. On sekin vähän julkkis.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No, sanokaas nyt keltä mä näytän?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Jos sä näytät Minna Haapkylältä, ja mäkin, niin näytetäänkö me sit samalta? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Eini. Samiksia. Nih :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja effemia:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Jos sä näytät Minna Haapkylältä, ja mäkin, niin näytetäänkö me sit samalta? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
joo kyl me sit varmaan näytettään, siis eihän meitä meinaa edes erottaa
Mulle tuli tosta nyt ihan joku mieleen... Mut en kuollaksenikaan keksi että kuka :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Höö, oikeasti mulla on pottunokka jota ei tuollaiseksi siroksi ja kapeaksi aikakaan tee... :|
http://www.aijaa.com/v.php?i=1142244.jpg
Ohan niissä sama henkilö, ekassa kuvassa mulla on vaan joku helevetin ruma lippis päässä niin ja kuvien välissä on muutama kuukausi ja muutama kiloAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Yläkuva muistuttaa susanna haavistoa, alakuva taas ei yhtään. Onko kuvissa sama hlö? =)Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Tosi vaikea sanoa kun ei näe edestäpäin, mutta näytät kummitätilleni äkkiseltään, ja se taas muistuttaa seela sellaa silmineen ja nenineen, joten olet seela sella.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No, sanokaas nyt keltä mä näytän?
Aijaha... Mulle ei tuu edes selkeetä mielikuvaa Winonasta... Muistan vaan että se tais olla kleptomaani. Mulla on tää naamamuisti vähän tämmönen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:FWG sä et muistuta musta Minna Haapkylää vaan Winona Ryderia
En nyt saa päähäni kuka on muumien noita? Onko linkkiäAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mulle tulee vaan mieleen se Muumien noita Älä hermostu! Mut ihan oikeesti. On sekin vähän julkkis.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No, sanokaas nyt keltä mä näytän?
Tossa kuvassa olet ihan se.. mutta nuorempi versio.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Höö, oikeasti mulla on pottunokka jota ei tuollaiseksi siroksi ja kapeaksi aikakaan tee... :|
http://www.aijaa.com/v.php?i=1142244.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tosi vaikea sanoa kun ei näe edestäpäin, mutta näytät kummitätilleni äkkiseltään, ja se taas muistuttaa seela sellaa silmineen ja nenineen, joten olet seela sella.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No, sanokaas nyt keltä mä näytän?
Varmaan ihan mettään... mutta antaa mopon keulia.
http://digilander.libero.it/nonisight/images/cine/celeb/wcl04.jpgAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Aijaha... Mulle ei tuu edes selkeetä mielikuvaa Winonasta... Muistan vaan että se tais olla kleptomaani. Mulla on tää naamamuisti vähän tämmönen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:FWG sä et muistuta musta Minna Haapkylää vaan Winona Ryderia
Ei mikään, ja ei sulla seelan nenää ole, mutta ehkä noi kulmat ja luomet, vaikea sanoa kun ei näe edestä.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tosi vaikea sanoa kun ei näe edestäpäin, mutta näytät kummitätilleni äkkiseltään, ja se taas muistuttaa seela sellaa silmineen ja nenineen, joten olet seela sella.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No, sanokaas nyt keltä mä näytän?
Varmaan ihan mettään... mutta antaa mopon keulia.
Siis mikä vika mun nenässä on?!?!?!?!?
Norttikin suussa - on meissä jotain samaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:http://digilander.libero.it/nonisight/images/cine/celeb/wcl04.jpgAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Aijaha... Mulle ei tuu edes selkeetä mielikuvaa Winonasta... Muistan vaan että se tais olla kleptomaani. Mulla on tää naamamuisti vähän tämmönen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:FWG sä et muistuta musta Minna Haapkylää vaan Winona Ryderia