S
"sairas"
Vieras
Eli nyt vuoden verran on tullut välillä kerran kuussa ja välillä kaksi kertaa viikossa semmoisisa "vatsatautikohtauksia". Eli herään yleensä nimenomaan yöllä siihen, että vatsaan koskee. Sitten tulee semmoinen todella kova vatsakipu ja monesti joutuu juosten mennä vessaan. Siinä sitten tulee ripulia ja joskus oksennankin ja kun maha/suoli on tyhjä niin helpottaa ja menen takaisin nukkumaan.
Seuraavana päivänä ei koskaan ole vatsa kipeä, ennen seuraavaa "kohtausta".
Minulla on myös pitkkään ollut todella paha maku suussa, huomaa etenkin kun harjaa hampaat. Tänäänkin meinasi ihan oksennus tulla aamulla hampaita pestessä ja vähän oksensinkin. Ja se vatsahappo mitä sieltä tuli ylös maistui pahemmalta kuin mikään oksennus, mitä olen ikinä ylen antanut. Maku polttaa edelleen suuvesien ja appelsiinimehujen jälkeenkin suussa. Oli siis TODELLA hapan maku.
Mitä ihmettä tämä voisi olla? Syön kyllä aika epäsäännöllisesti ja rautataso on matala mutta mistä tämä voisi johtua?
Seuraavana päivänä ei koskaan ole vatsa kipeä, ennen seuraavaa "kohtausta".
Minulla on myös pitkkään ollut todella paha maku suussa, huomaa etenkin kun harjaa hampaat. Tänäänkin meinasi ihan oksennus tulla aamulla hampaita pestessä ja vähän oksensinkin. Ja se vatsahappo mitä sieltä tuli ylös maistui pahemmalta kuin mikään oksennus, mitä olen ikinä ylen antanut. Maku polttaa edelleen suuvesien ja appelsiinimehujen jälkeenkin suussa. Oli siis TODELLA hapan maku.
Mitä ihmettä tämä voisi olla? Syön kyllä aika epäsäännöllisesti ja rautataso on matala mutta mistä tämä voisi johtua?