PAlstaileeko täällä UIMa-Halli henkilö kuntaa??

Ewi
ITte kysyn suoraan Uima-HALli henkilö kunnalta= mitä järkeä pitää vahtia vahti kopissa jos pikku päätäkään ei saa jättää rauhassa lasten altaaseen ja itte mennä kunnolla aikuisten altaaseen uimaan?? VOisko kunta panostaa tähän---->>KOskaan ei aikuinen ihminen pääse kunnolla uimaan jos koko ajan pitää vahata pikku päätä lasten altaassa.......Itte ihmettellen kun yleensä kun otan pikku pään mukaan kodin ulko puolelle--->>Saan itteni listaan jo plussa merkin etten jätä pikku päätä yksin kotiin?? NYt kun laps itteni mukana niin ei sais mennä uima hallissa viittä metriä pikku päätä kauemmaks?? pitääkö itteni kiinittää laps kaula nauhaan + laittaa viiden metrin naru kun meen uima halliin= KYsyn?? TOivon tähän nyky aikaista ratkasua..........JOkaisen uima hallissa kuntoilevan aikuisen takia??
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja gs:
Niinpä ihan kauheeks aikuisten holhoomiseks menny :/
TOtta toi------>>Ittekki sain varotuksen kun jätin pikku pään lasten altaaseen 3 kertaa vaikka siellä muita vanhempia jotka ihan hyvin ehtii vetää pikku pään pintaan jos meinaa hukkua?? + itte nyt pikku pään kanssa sen verran huonoissa väleissä etten jaksa koko ajan pikku pää heittää itteni päälle vettä lasten altaassA??
 
Joppa joo ja juppendoo
Enhän mä mitään nää kun mullon vieras pää mullon pikkupää ja sitten minipää enhän mä mitään nää ne lastenaltaaseen jää...

Mä oon sekaisin mä oon sekaisin mä oon sekaisin mä oon sekaisin... KUNTA apuun, panosta...

Ewin teksteissä jää I. Alanko Siekkareineen kirkkaasti kakkoseksi .:augh:
 
Ewi
ITteni ukko sanoo= MEnnään yhtä aikaa UIma-Halliin pikku pään kanssa?? VOidaan vuoron perään uida?? ITtestä hyvä ajatus mutta en anna periksi--->>mietin esim yksin huoltajia jotka ei koskaan pääse itte uimaan?? SÄäliksi käy itteeni ne
 
ITte
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
ITteni ukko sanoo= MEnnään yhtä aikaa UIma-Halliin pikku pään kanssa?? VOidaan vuoron perään uida?? ITtestä hyvä ajatus mutta en anna periksi--->>mietin esim yksin huoltajia jotka ei koskaan pääse itte uimaan?? SÄäliksi käy itteeni ne
Mä säälin taas sua itteäs...
 
vieras
Kannattaisi hankkia lapseksi pikkupään sijaan irtopää? Sellaiset lapset ei huku, vai oliko ne päättömät. Osaaks sun mies tehdä sellaisia, vai onko se niin sanotusti käsi? Toivottavasti ei mene koko juttu reisille. On meinaan sen verran posketon tarina.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisi hankkia lapseksi pikkupään sijaan irtopää? Sellaiset lapset ei huku, vai oliko ne päättömät. Osaaks sun mies tehdä sellaisia, vai onko se niin sanotusti käsi? Toivottavasti ei mene koko juttu reisille. On meinaan sen verran posketon tarina.
:LOL: :LOL:
 
Hei Ewi,
En ole uimahallissä töissä, mutta luulin uimavalvojien työn kuvaan kuuluvan yleisen järjestyksen ja viihtyvyyden pitämisen.Taitaa olla sula mahdottomuus kyttäillä uimataidottomia lapsia, aikuisten uidessa .Totta kai, jos he näkevät, että pikkupääsi (tai jonkun muu pikkupää) on vaarassa: auttavat. En suosittele naruvirityksiä kenenkään kaulaan....Miehesi ehdotus kuulostaa järkevältä!!
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
No en todellakaan usko, mut mietin vaan et kuinka tyhmänä Ewi meitä pitää kun kuvittelee et uskotaan sen jutut?
Ei se varmaan niin edes kuvittele, haluaa vaan provoilla =) Ewi on kuitenkin oikeesti joku huippuälykäs filosofi :D
 

Yhteistyössä