palstaileeko täällä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
eräs jyväskyläläinen nainen. Lapsia hänellä kaksi, Anni ja Antti. Kaakonpyrstössä asustelee..

tietääkö kukaan, tai onko itse henkilö palstallla?? en edes tiedä käykö hän tällä palstalla ollenkaan

(ja anteeksi kun tänne tulen kyselee) :ashamed:

:wave: olen kyllä tyhmä kun täällä kyselen koska itse nainen asuu tuossa 50-100m päässä meistä mutta en saanut hänen puh.numeroaan kun ulkona tapasimme. Pyyti kahville mut olen niin arka vain menemään, ellen ensin kysy ovatko kotona :ashamed: ja muutenkin arka. Pitäis saada rohkeutta vain mennä ovelle koputtelee. 3-4 viikkoa olen yrittäny aikaiseksi saada mennä mut aina on menny pupu pöksyyn, ja sit kun ei tiedä mihin aikaa sitä uskaltaisi mennä. Olen toivoton tapaus

empty.gif

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Entäs jos käyt vakoilemassa postiluukusta nimen ja soitat tai tekstaat hänelle?

tiedän sen sukunimen kyllä, mut eikös siihen tarvii etunimenkin.. sitä en nimittäin tiedä :(

voithan kokeilla ottaa numeron selville sukunimen ja osotteen perusteella ja sanot että etunimeä et muista ja kyllä luulis niiden numeron antavan jos ei ole salanen!
rohkeasti vain pimpottamaan kerran hän on itekki pyytänyt! :)

tuo kirje on hyvä idea, tai sitten vaan meet pimputtamaan ovikelloa. varmaan seuraa kaipaa se toinenkin äiti :D mäkin justaansa pyysin naapurin uutta emäntää meille poikineen, saapi kattoa piipahtavatko.

MUTTA sitä piti sanomani että käyn varmaan Pikku-Lizkossa loppuviikosta tai sitten ens viikon alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Pudota postiluukusta "kirje", jossa kerrot, ken olet + puh.numerosi.
Ihmetellyt varmaankin, kun et ole poikennut kahveelle :wave:

juu tuo oli hyvä idea. Kirjoitankin jo heti tänään :) kiitos, eipä itselle tuollainen mieleen tullut :) Vielä kun uskaltaa kiikuttaa sen luukusta sisään

*hih*

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
tuo kirje on hyvä idea, tai sitten vaan meet pimputtamaan ovikelloa. varmaan seuraa kaipaa se toinenkin äiti :D mäkin justaansa pyysin naapurin uutta emäntää meille poikineen, saapi kattoa piipahtavatko.

MUTTA sitä piti sanomani että käyn varmaan Pikku-Lizkossa loppuviikosta tai sitten ens viikon alussa.

ok :) ilmoittele sitten et löytykö sieltä sitä mitä halusin ja jos ei niin saat päättää itse värin, mikä on seuraavaksi nätein :)

Yhteistyössä