Palsta "pakotti" mut kulmakarvojen kasvatukseen, niin kertokaa nyt paljonko maksaa nypitys?

:(
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette oo taas tosissanne, nyppiä kulmakarvoja :eek: , eikös se ole aika ikävän tuntustakin.. |O
mulla tapana käydä nypityttämässä, ja sattuuhan se, niin että kyyneleet valuu silmäkulmista

:ashamed:
Otan osaa. Ymmärrän miten raskasta on elää juuri näissä tilanteissa, joissa tarvitsee kaksi tervettä kättä.

 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette oo taas tosissanne, nyppiä kulmakarvoja :eek: , eikös se ole aika ikävän tuntustakin.. |O
Kokeile! :D
Se on näitä naiseuden "iloja".. :kieh:
Kyllä miehetkin nyppii/nypityttää kulmia :D Pieni siistiminen olis monelle tarpeen, varsinkin jos kasvaa kulmat yhteen. Ihan yhtä normi asia kun parran siistiminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette oo taas tosissanne, nyppiä kulmakarvoja :eek: , eikös se ole aika ikävän tuntustakin.. |O
Kokeile! :D
Se on näitä naiseuden "iloja".. :kieh:
Älä yllytä! Ei se malta yhtä kerrallaan nyppästä, se nappaa kokonaisen tukon. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette oo taas tosissanne, nyppiä kulmakarvoja :eek: , eikös se ole aika ikävän tuntustakin.. |O
Olet mies. Kuinka te miehet muotoilette kulmakarvanne?
ei tarvii muotoilla :xmas:
Mä olen kyllä kerran nyppinyt mieheltä kulmakarvoja. Enää se ei tuu mun lähellekään jos mulla on pinsetit kädessä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette oo taas tosissanne, nyppiä kulmakarvoja :eek: , eikös se ole aika ikävän tuntustakin.. |O
Minun täytyy tunnustaa, etten nypi koskaan kulmakarvojani! Kerran nuorena yritin vaan teki niin kipeää että päätin etten koskaan enää! ;)
Onneksi ei nuo minun karvani mitkään mahottomat pehkot oo ees! :D
Ja löysin miehenkin vaikken nyppiny karvojani. :D
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette oo taas tosissanne, nyppiä kulmakarvoja :eek: , eikös se ole aika ikävän tuntustakin.. |O
Olet mies. Kuinka te miehet muotoilette kulmakarvanne?
ei tarvii muotoilla :xmas:
Kuva!

en mä ihan noin helpolla naamaani näytä :LOL:
 

Yhteistyössä