Palsta on tehnyt minusta neuroottisen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miina

Vieras
Olen alkanut epäillä omaa miestäni. Aikani täällä hengattuani olen jopa kerran sortunut pari kuukautta sitten katsomaan kuka lähetti miehelleni viestin viikonloppuna yöllä kun hän oli jo mennyt nukkumaan. No se oli miespuoleinen kaveri, en lukenut sitä.

Hänellä on historiaa siitä, kuinka kykenee kylmästi pimittämään minulta tärkeitä asioita niin halutessaan. Ei kuitenkaan ole ollut kyse mistään pettämisestä, vaan ajatellut lähinnä säästävänsä minua turhalta murehtimiselta sellaisessa asiassa, jolle en olisi mitään voinut.

Täällä jatkuvasti saa lukea miten joka toisen ukot käyvät vieraissa ja aika usein ukkomiesten kanssa pelehtijöistä. Nyt on kait alkanut paranoiat tarttua, koska alkaa jokin pieni levottomuus nakertaa. Mieheni tunnusti yli kymmenen vuoden avioliiton jälkeen humalassa tässä taannoin, että onhan noita kiusauksia ollut tarjolla, mutta ei ole lähtenyt. Aiemmin on ollut niin sillä kannalla, ettei muita ole kuulemma ole vilkuillut ikinä, kun minä olen hänelle niin tärkeä.

Olimme muutama viikko sitten baarissa ja havaitsin erään puolitutun naisen selvästi olevan kiinnostunut miehestäni. Mieheni käy usein yksin baarissa ja nyt viimeisimmän reissun jälkeen tämä nainen on FB statuksessaan hehkutellut kuinka hän on niin täpinöissään ja onnellinen jostain mitä ei kuitenkaan paljasta.

Lapsellista ehkä, mutta nyt on alkanut aavistuksen nakertaa jossain ajatusten takamailla, että mitäs jos kuitenkin on sitten kyse siitä että mieheni on antanut jotain vinkkiä tälle naiselle?

On tämä rasittavaa, ensimmäistä kertaa tosiaan yli kymmenen vuoden avioliiton jälkeen tällaisia ajatuksia tulee. :(

Hämmennetään vielä että numero on helppo "piilottaa" puhelimeen että vanhan ystäväni JOrman numero vaikka oliskii Irma,,sitten tulle puheluita ja viestejä jormalta ei Irmalta,,,

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Hämmennetään vielä että numero on helppo "piilottaa" puhelimeen että vanhan ystäväni JOrman numero vaikka oliskii Irma,,sitten tulle puheluita ja viestejä jormalta ei Irmalta,,,

Hyvä yritys sinänsä hämmentää, mutta tunnen tämän kaverin ja tuo tosiaan oli hänen numeronsa, joten ei se ollut sen kummempaa.

Yhteistyössä