palovaroittimen pariston vaihto maksoi 146 euroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rahat pitää palauttaa asiakkaalle. Asiakkaalle pitää kertoa ettei pariston vaihdossa oo mitää järkeä kovan hinnan takia. Jos asiakas delleen haluu kyseisen palvelun sillo voi lähtee pariston viemään.

"– Lapset elävät omaa elämäänsä. Ei voi edellyttää, että he ovat koko ajan käytettävissä jonkun palovaroittimen takia."

Toisaalta kiinteistöhuollon odotetaan päivystelevän ilmaiseksi päivät ja yöt.

Ne saavat muutenkin aivan helvetisti rahaa taloyhtiöltä. Ei ole juuri väliä, juoko huoltomies toimistossa kahvia vai onko paristoa vaihtamassa. Toivottavasti taloyhtiöt purkavat sopimukset ryöstöhinnoittelua harjoittavien huoltofirmojen kanssa.

"– Lapset elävät omaa elämäänsä. Ei voi edellyttää, että he ovat koko ajan käytettävissä jonkun palovaroittimen takia."

Toisaalta kiinteistöhuollon odotetaan päivystelevän ilmaiseksi päivät ja yöt.

Tämä se ongelma on että halutaan palvelua jota ei ole.
Monilla on vastuunjakotaulukot mistä asia selviää. Kuitenkin useasti kun mennään paikalle putsaamaan viemärit/hajulukko niin pyyntö/toteamus on ei kai hänen laskua tarvitse maksaa. Monesti Näissä tapauksissa taloyhtiö maksaa. Hallituksen vastuulle jää kääntää lasku naapurille.

Mä olisin omaisena huolissani tässä kohtaa vanhempieni muistista. Sillä muutenhan tuohon ikään mennessä pitäs tietää ja vielä muistaa, että sunnuntaityö on ylipäänsä aina kalliimpaa ja päivystys vielä tuplaten. Mutta riipuen mikä matka tuolla huoltomiehellä oli, niin siltikin aika kate, jos meittii, kuinka monta viiden minuutin pariston vaihtoa saatta ehtiä tekemään yhden tunnin aikana, jos paikat lähekkäin.

Mutta tuolla hinnalla minäkin kyllä voisin kylän mummujen ja pappojen palovarottimen pattereita käydä vaihtelemassa. Ai mut eihän mun tarvis, kun kodinhoitajana teen sen oman työn ohessa tarvittaessa... Vaikka ei se mulle kuulukkaan. Samoin vaihtelen palaneita lamppuja, vaikka sekään ei kuuluisi meidän työhön. Oon siis tainnu viedä aika monet huoltofirman sunnuntaityöt... :whistle: :D :ROFLMAO:

Yhteistyössä