Palkkausasiaa: Helsingissä osastosihteeri yksityisellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hakija

Vieras
Periaatteessa haen nyt paikkaa johon olen "ylikoulutettu" mutta ei kai sillä nykyään ole enää väliä kun maisteritkin on työttömiä ja hakevat kaupan kassoille jotta jotain työtä olisi.
Toimistotyökokemusta minulla on n. 15 vuotta, paljon myös terveydenhuollon piiristä. Pääsin heti työhaastatteluun kun hain osastosihteerin paikkaa yksityiseltä lääkäriasemalta. Paljonko voi pyytää palkkaa kun on vastaaotto, ajanvaraus (toimistotöitä, en vielä tarkemmin tiedä mitä, onko ehkä reskontranhoitoa yms.) työtehtävinä. En tiedä itseasiassa sitäkään onko tämä vuorotyötä, ainakaan sitä ei mainittu erikseen.
En ymmärrä itse asiassa mistä noihin tilastoihin yms. tulee tulorajat, kun alle 3000E/kk on pienituloinen mutta silti yli 3000€/kk en ole koskaan saanut mistään töistä edes talousalalla joka on hyvin palkattua.
Eli ihan tuota en kehtaa pyytää, mutta 2700€/kk...?!
Mitä tienaatte jotka vastaavissa hommissa olette, yksityisellä?

Helsingin palkoista en tiedä - mutta täällä maalla vastaavalla alalla ja terveydenhuoltoalan koulutuksella palkka on vähän päälle 2100 e. Työkaverit joilla ei ole terveydenhuollon koulutusta niin saavat vähemmän palkkaa.

Yhteistyössä