Palkkapäivä tänään, rahaa ei näy ei kuulu

  • Viestiketjun aloittaja "viieras"
  • Ensimmäinen viesti
"viieras"
Hitsi kun tarkistin vasta nyt illalla nettipankista, että onkohan se palkka maksettu tilille- eihän se ollut. Vuokrafirman kautta olen töissä ja eka palkanmaksu olisi ollut edessä työttömyyden jälkeen, joten ylimääräistä rahaa ei tässä paljon ole. Vituttaa tällainen, ihan kun oliis mun homma kerjätä mulle kuuluvaa palkkaa sieltä. Jos jotain epäselvyyttä tai viivystystä on, niin olisi siitä ehtinyt tänään ilmoittamaankin...
 
Loo
Yhteys firmaan tai pankkiin vaan heti. Oon ollut itse joskus palkanmaksajana töissä ja joskus esim. pankin tietoyhteyskatkon vuoksi palkat jäivät maksamatta, vaikka mulle näkyi, että ne olisi jo maksettu. Asia selviää sitä nopeammin, mitä nopeammin kysyt.
 
"aapp"
Ei ne viikonloppuna taida töissä olla, siksi harmittaakin kun en heti tänäaamuna tarkastanut... Täytyy maanantai-aamuna katsoa onko tullut ja jos ei niin soittaa sinne.
 
Yhteys firmaan tai pankkiin vaan heti. Oon ollut itse joskus palkanmaksajana töissä ja joskus esim. pankin tietoyhteyskatkon vuoksi palkat jäivät maksamatta, vaikka mulle näkyi, että ne olisi jo maksettu. Asia selviää sitä nopeammin, mitä nopeammin kysyt.
Et oo sattunu kalenteria ja kelloa kattoo? Ei taida tähän aikaan illasta, saati muutamaan päivään olla monikaan pulju enää auki, pankista puhumattakaan.
 
"aapp"
[QUOTE="vieras.";29622271]Kai tilinauhan olet saanut? Siitä selviää palkanmaksun päivämäärä.[/QUOTE]

Eipä ole tilinauhaakaan tullut- listasta katsoin palkanmaksupäivän. Muutenkin vähän oudon hätäinen meininki, kun tuntityölistat piti palauttaa 25.2. klo 16.30 mennessä ajalta 26.1.-25.2. ja palkanmaksu jo tänään...
 
dgyteyte
Sama täällä. Ei näy, ei kuulu palkkaa. Tekis mieli soittaa työnantajalle ja kirota se johonkin alimpaan h*lvettiin. Kiva olla koko viikonloppu syömättä saatana.
 

Yhteistyössä