Palkkaisikohan kukaan lapsiaan hoitamaan 31-vuotiasta lähihoitajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisätienestiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisätienestiä

Vieras
Olen siis lähihoitaja koulutukseltani ja tällä hetkellä töissä. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että saatan joutua työttömäksi heinäkuusta lähtien. Ei tarvitse tulla tähän sanomaan, että kyllä hoitajille aina löytyy töitä koska täällä ei noin ole! Alkaa olla ylitarjontaa lähihoitajista enkä ole ainut jolla tulee olemaan vaikeuksia saada työpaikkaa.

Saan toki liitosta rahaa, mutta kahden lapsen yh:na se raha on pieni verrattuna palkkaan. Sen vuoksi yritän keksiä lisätienestiä itselleni. Käsitöitä ja askartelua osaan joten niistä yritän saada vähän jotakin rahaa kasaan, mutta ainakin villaiset työt menee huonosti kesällä kaupaksi.

Mietin, että jos laittaisi kauppoihin ilmoituksia, että voisin hoitaa lapsia esim. 10€ tuntipalkalla. Omat lapset ovat sen verran isoja, että siitä ei tulisi ongelmaa. Mietin vain, että oudoksuuko ihmiset jos aikuinen ihminen tarjoaa lastenhoitopalvelua kun senhän moni mieltää nuorten työksi.

Joo palkkaisimme ilomielin. Suunnitelmissa onkin palkata kotiin hoitaja jos sellaisen hyvän löytää. Sullahan on plussana vielä kokemusta lapsista, ei mitään vieroksuttavaa. 31v hoitaja on mun mielestä enemmänkin nuorehko hoitaja kuin vanha ja siksi tämä kysymys jotenkin kummastuttaa.

minä palkkaisin heti mun työvuorojen takia on ollut ongelmia tosi paljon... mutta kun ei kukaan hoitaja suostu joka toista viikonloppua uhraamaan sen takia että tulisi lapsia hoitamaan. No onneksi on sukulaiset vielä auttanut, mutta ei hekään loputtomiin jaksa olla auttaa, kun nyt jo sitä narinaa kuuntelen.

Varmasti palkkaisi. Itsekin palkkaisin mieluiten juuri aikuisen hoitamaan lapsiani, jos minulla olisi moiseen rahaa. Sinulla olisi lisäksi vielä se etu puolellasi että voisit hoitaa lapsia myös päivällä kun taas nuoret/koululaiset joita esim. mml:n hoitajat usein on ovat päivät koulussa. Monihan täällä palstallakin valittaa että mistään ei saa sairaalle lapselle hoitajaa päiväaikaan.

oli ihan pakko, "palkkaisiko kukaan lapsiaan":)

Koita lukea oikein ajatuksen kanssa tuo otsikko ja yhdistää sanojen merkityksiä toisiinsa.

Kiitos asiallisesti vastanneille! Toki aion hakea avoimia lähihoitajien vakituisia ja määräaikaisia töitä, mutta varmasti on hakijoita paljon. Sen vuoksi laitoin avoimen hakemuksen S-ryhmän paikkoihin koska kokemusta löytyy myös asiakaspalvelusta ennen kuin hankin lähihoitajan koulutuksen.

Pitäisi yrittää keksiä olisiko jotakin kesäisiä neuleita mitä voisi yrittää myydä vaikkapa netin kautta.

Itse en juurikaan ennätä kauppojen ilmoitustauluja lueskella, mutta voisin kyllä palkata 31-vuotiaan hoitamaan lapsiani, sähän oot vielä nuori :) Laita kuitenkin alueesi naamakirja palstoille ilmoitus lastenhoito jutuista, täällä ainakin on alueen äideille oma palsta, missä periaatteessa vois tuollaisiakin ilmoitella.

[QUOTE="a p";29659989]Koita lukea oikein ajatuksen kanssa tuo otsikko ja yhdistää sanojen merkityksiä toisiinsa.

Kiitos asiallisesti vastanneille! Toki aion hakea avoimia lähihoitajien vakituisia ja määräaikaisia töitä, mutta varmasti on hakijoita paljon. Sen vuoksi laitoin avoimen hakemuksen S-ryhmän paikkoihin koska kokemusta löytyy myös asiakaspalvelusta ennen kuin hankin lähihoitajan koulutuksen.

Pitäisi yrittää keksiä olisiko jotakin kesäisiä neuleita mitä voisi yrittää myydä vaikkapa netin kautta.[/QUOTE]

Palkkaisin. Ja hienoa kun yrität saada töitä..toisin kuin moni muu.

Uusimmat

Yhteistyössä