Palkka-asiaa, auttakeee!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J

Vieras
Eli olen alottanut uuden työn, palkka tulee tes:sin mukaan...

Mutta miten luen tätä taulukkoa??

http://www.pam.fi/mp/db/file_library/x/IMG/102166/file/Kaupanpalkkataulukot_011007_300408.pdf

Olen pk-seudulta ja alan koulut (3vuotta on takana).

Auttakee minnuu ja pelastakaa iltani!!

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Hmm.. voi itse asiassa ollakkin... mitäs ne sivuluvut on? Entäs mitä noi eri kalleusluokat on?

Tuntipalkkaa haen :)

minkälaisia tehtäviä työhön kuuluu?

[/quote]

Myyjän työtä, yksin hoidan vuorossa liikkeen, liikeen sulkemista/avaamista, kassalla oloa yms.

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
8.46 tai 8.60 luulisin,jos et ole ollut samassa työpaikassa pitkään.

mutta eikö se nosta tuntipalkkaa kun on kouluja käynyt? Kyselee ei kouluja käynyt
:D

mulla ei ainakaan ole nostanut,pelkästään työvuodet ja jos on vaihtanut työpaikkaa niin neki on nollautunut ja alkanut taas uudella työnantajalla alkupalkasta nousemaan ku on ollut monta vuotta töissä.. :/

mutta eikö se nosta tuntipalkkaa kun on kouluja käynyt? Kyselee ei kouluja käynyt

mulla ei ainakaan ole nostanut,pelkästään työvuodet ja jos on vaihtanut työpaikkaa niin neki on nollautunut ja alkanut taas uudella työnantajalla alkupalkasta nousemaan ku on ollut monta vuotta töissä.. :/

Voin olla ihan hakoteillä,mutta ei sinun työkokemuksesi mihinkään häviä vaikka firmaa vaihdat joten ei ne voi nollautua!?

Voin olla ihan hakoteillä,mutta ei sinun työkokemuksesi mihinkään häviä vaikka firmaa vaihdat joten ei ne voi nollautua!?

no en tiedä mikä siinä on mutta edellisessä ja nykysessä työpaikassa on suurinpiirtein sama alku palkka,edellisessä vaan tuli ikä lisä 2 vuoden työssä olon jälkeen ja kun lopetin niin alotin uudessa työpaikassa sillä alkupalkalla,ja nyt sitten ensimmäinen ikälisä tulee kun 5v tulee täyteen samassa firmassa.. samahan se on lomien kanssa että väheni lomakin eka vuotena kun aloitin uudessa paikassa.

no ei mulla oo nollautunut palkka ja vuodet,vaikka vaihdoin paikkaa ja välissä olin ä-lomalla ja hoitovapaalla..minkäslainen työpaikka sulla on,kun ei palkkaa kerrota?Meillä ainakin työsoppariin tulee tieto palkasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no ei mulla oo nollautunut palkka ja vuodet,vaikka vaihdoin paikkaa ja välissä olin ä-lomalla ja hoitovapaalla..minkäslainen työpaikka sulla on,kun ei palkkaa kerrota?Meillä ainakin työsoppariin tulee tieto palkasta..

tiesin kyllä mikä palkka mulla uuteen mennessä olis,kun halusin itse paikkaa vaihtaa.työsopimuksessa on siis palkan määrä. ja ei mullakaan oo äitiyslomat nollanneet palkkaa,vaan työpaikan vaihto.

Yhteistyössä