Palkanlaskijaa tms paikalla?!

Mulla on epäselvää miten noi vuosilomatmenee. Eli olen osa-aikatyössä noin 10 täyttä päivää kuukaudessa. Heinäkuussa pidin kertyneet 10päivää vuosilomaa ja loppu kuussa minulle kertyi vielä kuusi kokonaista työpäivää. palkkaa sain kuitenkin vain saman verran kuin ilman vuosilomaa.

Meneekö se näin? Kun oman käsitykseni mukaan minun olisi kuulunut saada palkkaa 1.5kertaa kuukausipalkan verran, tulihan työpäiviä 10 sijasta 16.
Olen ainaottanut lomat rahana joten tämä on ihan uutta minulle.
 
-?_
Ja mikä TES, helpottaisi kummasti jos nämä olisi tiedossa. Sinulle ei kerry 14 työpäivää kuukaudessa, kertyykö kuukaudessa 35 h ?
Lomakorvaukset maksupäivä ? Tuleeko osa lomaltapaluu rahana ?Yleisesti ottaen sinulle siis kuuluisi siis loma-ajan palkka ja palkka tuosta kuudesta päivästä. Lomakorvaus voidaan maksaa toisena kertana riippuen sopimuksesta. Helpoimalla pääset kun soitat palkanlaskijalle.
 
olen ollut yhteydessä palkanlaskijaan. ja hän selitti jotain epämääräistä. mulle tulee viikossa tunteja 18. palkka tulee saman kuun puoles välis. joku lomaraha siinä oli myös mut sekin oli noin 200€. tahdon vain selvyyden tähän koska mun sopimus loppuu kohta.
 

Yhteistyössä