Paljos tuli plussapisteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille tuli 65? edestä pisteitä, ja joka kuukausi tullut noita pisteseteleitä semmoset 60-70 euron edestä tässä yli vuoden ajalta ja nyt noi kertymät on vuoden alusta 650? eli pisteet ja edut yhteensä :)

muoks: niin ja meille keskitetään ostokset semmosiin paikkoihin mistä plussaa saa..

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
En seuraile sen enempiä,kun menee suoraan tilille.
Joskus huomaan että tullut jotain.

Mulla kans. Tän päivän posti ei oo vielä tullukaan, joten saas nähdä paljonko tulee. Yleensä tulee 1-2 lappua, kerran muistaakseni tullu 3.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
plussaa ei tule, mutta s-bonuksia tuli 80 e. tosin sehän vain tarkoittaa, että rahaa on myös palanut.

Mulle tuli S-bonuksia 58 euroa. Mun enkat! Siinä olikin muutto, vakuutus, puhelinlasku sekä kauppakäyntejä.

K-Plussa-tarjouksista saadut alennukset eur 184,91
Keräämiesi K-Plussa-pisteiden arvo eur 395,00
Ostoista saatu HetiEtu (ei kerrytä K-Plussa-pisteitä ) 0,80
Etusi yhteensä eur 580,71

70 euroa tuli tässä kuussa tilille. Tämän kuun kertymä on 4695 pistettä mutta auto on ainakin tankattava vielä ja kertaalleen käytävä ruokakaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
K-Plussa-tarjouksista saadut alennukset eur 184,91
Keräämiesi K-Plussa-pisteiden arvo eur 395,00
Ostoista saatu HetiEtu (ei kerrytä K-Plussa-pisteitä ) 0,80
Etusi yhteensä eur 580,71

70 euroa tuli tässä kuussa tilille. Tämän kuun kertymä on 4695 pistettä mutta auto on ainakin tankattava vielä ja kertaalleen käytävä ruokakaupassa.

Mitä te ostatte kun teillä kertyy noin paljon pisteitä? Millaiset tulot teillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja herra ihme:
Mitä te ostatte kun teillä kertyy noin paljon pisteitä? Millaiset tulot teillä on?

No tulot on kaiketi ihan kohtuulliset. 2 autoa, joihin tankataan Nesteellä aina (miehellä työmatkaa päivittäin n. 110 km ja minulla n. 20 km edestakaisin siis), tässä kuussa on bensaan/dieseliin menny 140 euroa ja tosiaan mun koslassa on tankki tyhjä ja nyt on ollu ns. säästökuu, mies ollu 2 viikkoa saikulla eli ei ole ollu työmatka-kulkemista. Vakuutukset Pohjolassa kaikki, ruuat ja kaikki muu ostetaan Citymarketista tai K-marketista, on meidän lähikauppa. Vaatteet, kosmetiikka ym. CM:stä... Ihan tavallista.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja herra ihme:

No tulot on kaiketi ihan kohtuulliset. 2 autoa, joihin tankataan Nesteellä aina (miehellä työmatkaa päivittäin n. 110 km ja minulla n. 20 km edestakaisin siis), tässä kuussa on bensaan/dieseliin menny 140 euroa ja tosiaan mun koslassa on tankki tyhjä ja nyt on ollu ns. säästökuu, mies ollu 2 viikkoa saikulla eli ei ole ollu työmatka-kulkemista. Vakuutukset Pohjolassa kaikki, ruuat ja kaikki muu ostetaan Citymarketista tai K-marketista, on meidän lähikauppa. Vaatteet, kosmetiikka ym. CM:stä... Ihan tavallista.

Ok. No ei tuo mitenkään epänormaalilta kuullosta ;o)

Yhteistyössä