Paljonkos häät tuli maksamaan?

noh
Mitä tahansa sitten päädyt häissäsi järjestämään, niin jos ne ovat yhtään isommat, niin varaa paikanpäälle mikrofoneja ja kaiuttimia tai vaikka osta äänentoisto joltain alan yritykseltä ja opeta ne, jotka ohjelmaa esittävät käyttämään mikkiä.

Olin juuri noloissa hirmubudjetilla tehdyissä häissä, joissa puheista tai ohjelmasta ei kuulunut edes lähipöytiin mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mitä tahansa sitten päädyt häissäsi järjestämään, niin jos ne ovat yhtään isommat, niin varaa paikanpäälle mikrofoneja ja kaiuttimia tai vaikka osta äänentoisto joltain alan yritykseltä ja opeta ne, jotka ohjelmaa esittävät käyttämään mikkiä.

Olin juuri noloissa hirmubudjetilla tehdyissä häissä, joissa puheista tai ohjelmasta ei kuulunut edes lähipöytiin mitään.
mä uskon, että meille tulee melko pienet häät :) rahaa ei nimittäin ole kovinkaan paljoa (opiskelijana), enkä ole koskaan mitään hulppeita häitä halunnutkaan.

 
sd
meil menee noin 2 tonnia plus sormukset ja tulee bändi ja pitopalvelu.
Käytä kaikki suhteet hyödyksi mitä on mahdollista. niitä löytyy melkovarmasti aika paljon kun mäkin luulin et kaik joudutaan maksaa kalliisti mut kummasti vaan päästään huomattavasti halvemmalla kun vaan kerrottii lähipiirille mitä halutaan =)
 
Vieras
Meillä meni noin 10 000?. Suurin erä oli ruoka eli pitopalvelu.
Me ei tehty lainkaan budjettia koska se ois aiheuttanut vaan riitaa. ;)
Sitä mukaa maksettiin kun hommattiin jotain.
 

Yhteistyössä