Paljonkohan tässä on kaloreita yhteensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Rouhesämpylä
Ruisleipäpalanen, päällä levitettä ja viipale meetwurstia
Näkkileipäpalanen, päällä samat kuin ruisleivällä

1dl rasvatonta maitoa

Omenaa 2 kpl

Kahvia 4dl ( hieman rasvatonta maitoa )

Kermajäätelöä 3dl ja päällä vajaa 1dl kinuskikastiketta :ashamed:

Tiedän ettei ole terveellistä eikä tällainen syöminen ole joka päiväistä. Mutta siis kuinka paljon tuossa on kaloreita suurinpiirtein? Tai onko liian paljon? Liian vähän? Tarpeeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Rouhesämpylä
Ruisleipäpalanen, päällä levitettä ja viipale meetwurstia
Näkkileipäpalanen, päällä samat kuin ruisleivällä

1dl rasvatonta maitoa

Omenaa 2 kpl

Kahvia 4dl ( hieman rasvatonta maitoa )

Kermajäätelöä 3dl ja päällä vajaa 1dl kinuskikastiketta :ashamed:

Tiedän ettei ole terveellistä eikä tällainen syöminen ole joka päiväistä. Mutta siis kuinka paljon tuossa on kaloreita suurinpiirtein? Tai onko liian paljon? Liian vähän? Tarpeeksi?

Niin ja pari viipaletta meetwurstia ihan muuten vaan.

Laskin kiloklubisssa, tuli reilu 1200 kcal. Puolet tuosta tuli jäätelöstä ja kinuskikastikkeesta.

Ja ruuan laadusta: liian vähän kasviksia, liikaa tyydyttyneitä rasvoja, liian vähän proteiineja, liian paljon herkkuja ja liian vähän kuituja.

Siis mitä onko toi päivän syömiset vai yks kerta??? Miten niin paljon? Riippuu tietysti mitä ajat takaa...laihdutatko vai muuten vaan kyselet?
Ite saatan vetää tollasen satsin ihan vaikka välipalana. En ees viitti laskee miten paljon kaloreita päivässä syön, vissiin jonku 5000. Suklaa kuuluu jokaiseen päivään, samoin paljon herkkuja...tiedän myöskin että on epäterveellistä jne. mutta silleen mä nyt vaan syön. Ja grammaakaan en oo ylipainonen, päin vastoin.
Mä veikkaisin kans jotain reilua 1000kcal tossa olevan, ei voi sanoo tarkaks.

Niin siis tuossa on tämän päivän syömiset. Laihdutan ja pyrin syömään säännöllisesti sekä monipuolisesti. Mutta tänä päivänä olen syönyt vaan mitä mieli tekee.

Yhteistyössä