K kiitos! Vieras 01.02.2010 #1 Kultasormus kyseessä. Onko niihin jotain tiettyä "kaavaa", minkä mukaan hinnoittelu menee?
H hei Vieras 01.02.2010 #2 Mulla maksoi 17e. Oli ihan normaali kultainen sormus, ilman kuviointia. Jos kuviointia voi olla hintavampi
Mulla maksoi 17e. Oli ihan normaali kultainen sormus, ilman kuviointia. Jos kuviointia voi olla hintavampi
L Liro Aktiivinen jäsen 09.09.2006 1 375 1 36 01.02.2010 #3 Mulla maksoin pari kymppiä ja on kuvioitu sormus (valko-kelta- ja punakultaa)
A ap Vieras 01.02.2010 #4 Kiitos vastauksista. Hyvä tietää, ettei ole tuon kalliimpaa. Raskaus ja ne viimeiset jääneet kilot.... jäi sitten vissiin sormiinkin...
Kiitos vastauksista. Hyvä tietää, ettei ole tuon kalliimpaa. Raskaus ja ne viimeiset jääneet kilot.... jäi sitten vissiin sormiinkin...
J jutta Vieras 23.02.2010 #6 Hei kyselisen semmosta että saako kiilottamalal ja hiomalla sormuksesta pois pienet naarmut? ja paljonko suunnilleen maksaa. vastaukset milellään s-postiin jutta-92@windowslive.com
Hei kyselisen semmosta että saako kiilottamalal ja hiomalla sormuksesta pois pienet naarmut? ja paljonko suunnilleen maksaa. vastaukset milellään s-postiin jutta-92@windowslive.com