Paljonkohan pisteitä kinkkukiusauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LuuPää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LuuPää

Vieras
Uuniin just laitoin kinkkukiusauksen;

-500g peruna-sipulisekoitusta
-4dl ruokakermaa (10% rasvaa)
-kinkkukuutiopussi (öö...oisko ollu200g)

Onko ne "kevyt, mutta paksu" yms. kevytkermat tosiaan hyviä? Kun en luota niihin, vaan ostan tuota vähän rasvasempaa.. vaikkakin sitten pisteisempää.

Alkuperäinen kirjoittaja pisteilijä myös:
hyi perkl kuinka paljon, tuntuu ettei saa mitään syödä! :(

No tuo on varmaan jonkun semmosen valmisruoan tai ravintola-annoksen pistemäärä.. Mutta itse kun teen kevyemmistä aineksista (kevytsuikaleet, kevytkerma) niin ei tule noin paljon pisteitä...

Alkuperäinen kirjoittaja LuuPää:
Uuniin just laitoin kinkkukiusauksen;

-500g peruna-sipulisekoitusta
-4dl ruokakermaa (10% rasvaa)
-kinkkukuutiopussi (öö...oisko ollu200g)

Onko ne "kevyt, mutta paksu" yms. kevytkermat tosiaan hyviä? Kun en luota niihin, vaan ostan tuota vähän rasvasempaa.. vaikkakin sitten pisteisempää.

no se kevyt ja paksu on ainakin mun mielestä ihan ehdottoman hyvää. ostin sitä kokeeks jo paljon ennen kun rupesin laihduttaan ja se jäi ihan pysyvästi mun ostoslistaani! ja siitä menee 1,5pistettä 100g eli koko purkossa on pisteitä
3,5

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Jotkut hyvät ruoat tuo niitä pisteitä paljon. Täytyy välillä säästellä, et vois mennä vaik syömään kebabia. :)

Kebabrulla... sehän on aika vähäpisteinen, jos vaikka puoliksi syö. Ja kyllä nälkä lähtee!

Alkuperäinen kirjoittaja Hyytinen:

No tuo on varmaan jonkun semmosen valmisruoan tai ravintola-annoksen pistemäärä.. Mutta itse kun teen kevyemmistä aineksista (kevytsuikaleet, kevytkerma) niin ei tule noin paljon pisteitä...

Tääl lukee et ne on laskettu yleisesti käytössä olevien ruoka ohjeiden perusteella ja ovat keskiarvoja. :)

mä tein eilen kasvis sosekeittoo kruunusekoituksesta ja maustoin omanmaun mukaan ja että se oli hyvää! tein siitä hieman tulisempaa. ja nyt tänään tein sitä taas kun oli niin perskuleen hyvää ja pisteitä 0 =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hyytinen:

Tääl lukee et ne on laskettu yleisesti käytössä olevien ruoka ohjeiden perusteella ja ovat keskiarvoja. :)

Ahaa joo, no sitten niin :) Pakko uskoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja himmeli:
mä tein eilen kasvis sosekeittoo kruunusekoituksesta ja maustoin omanmaun mukaan ja että se oli hyvää! tein siitä hieman tulisempaa. ja nyt tänään tein sitä taas kun oli niin perskuleen hyvää ja pisteitä 0 =)

Aa, hyvä vinkki :)

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhaPete:
Jotkut hyvät ruoat tuo niitä pisteitä paljon. Täytyy välillä säästellä, et vois mennä vaik syömään kebabia. :)

Kebabrulla... sehän on aika vähäpisteinen, jos vaikka puoliksi syö. Ja kyllä nälkä lähtee!

17 pistettä 350g annos. Päivässä saan syödä 22. Et ei tuo kovein kevyttä ole. :)
Pitakebab on vähän kevyempi. Tulee 14,5 pistettä 450g annoksesta.

17 pistettä 350g annos. Päivässä saan syödä 22. Et ei tuo kovein kevyttä ole. :)

No minä olen noilla imetyspisteillä (eli 30p/päivä), joten tuntuu kevyeltä :)

No minä olen noilla imetyspisteillä (eli 30p/päivä), joten tuntuu kevyeltä :)

Totta. =)
Mut ajattelin viikonloppuna käydä kuitenkin syömässä. Mulla kun noita pisteitä jää joka päivältä.