Paljonkohan painaa salkkareiden Katariina tai Isabella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
En nyt muista näiden näyttelijöiden oikeita nimiä, mutta salkkareita katsovat varmaan tietää ketä tarkoitan =) Eli mitä arvelisitte heidän painavan? Mun mielestä ne näyttää tosi hyvältä. Siis naisellinen kroppa, ei liian laiha.. tahtoo samanlaisen!

Riippuu varmaan aika paljon pituudesta. Painolla ei ole merkitystä, vaan ainoastaan sillä, miltä näyttää ulospäin. Katariina eli Jasmin Hamid on entinen kilpatanssija.

Mielesäni Isabella on kyllä laihtunut tosi paljon.

Riippuu varmaan aika paljon pituudesta. Painolla ei ole merkitystä, vaan ainoastaan sillä, miltä näyttää ulospäin. Katariina eli Jasmin Hamid on entinen kilpatanssija.

Mielesäni Isabella on kyllä laihtunut tosi paljon.

En oo kyllä kattonut viime aikoina salkkareita joten en tiedä onko Isabella muuttnut viime näkemästä =) Mutta mun mielestä nättejä.. Jos oisin mies tai naisiin päin niin tykkäisin tuommosista kropista :P

Luin juuri jotain seuran tms. lehden juttua missä oli isabella, katariina ja cindy (mitkälie oikeatnimet onkaan) haastattelussa ja siinä tämä "isabella" mainitsi että laihdutti kolmenkympin kriisissään.

[QUOTE="vieras";26226860]Luin juuri jotain seuran tms. lehden juttua missä oli isabella, katariina ja cindy (mitkälie oikeatnimet onkaan) haastattelussa ja siinä tämä "isabella" mainitsi että laihdutti kolmenkympin kriisissään.[/QUOTE]

mun mielestä Isabella oli aluksi paremman näköinen kuin nykyään

Minun mielestäni on väärin puhua täällä toisten ihmisten painoista!
Eikös se ole Kirsin ja Jasminin tiedossa mitä he painaa... Jos haluat tietää mikset kysy heiltä itseltään???