Paljonkohan maton 170x230 pesettäminen pesulassa maksaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me joskus pesetettiin iso villamatto pesulassa, hakivat ovelta ja toivat ovelle eikä maksanu paljoa. Oisko ollu joku 60,-
Piru kun muistaisin pesulan nimen. Pk-seudulla oli joka tapauksessa.

Oiskohan se ollu City Clean :|

50? maksaa täällä päin , yritän pestä itse vain hätätilanteessa pesetän, joskus talviaikaan kun on pahasti likaantunut olen mieluummin ostanut uuden ja pessyt sitten vanhan vasta seuraavana kesänä, mut mun kaikki matot on maksanut vaan 50-120?

Taidan olla sen verran pihi :ashamed: , että raivaan pesuhuoneeseen tilaa ja pesen siellä.Tai sitten pistän miehen pesemään, koira kun on hänen :D ....mä kyllä annoin aikoinaan suostumuksen ottaa, mut siltikin.Itse en ole niinkään koiraihminen :ashamed:

Hinnat voivat vaihdella yrityksestä riippuen paljon, joten kannattaa katsoa paikalliset hinnat tarkemmin. Lisäksi riippuu, onko itsepalvelupesula vai oikea pesula. Buklee tosin menee edullisemmalla hinnalla kuin esim aito matto.

Mutta kallista on. Jossain tapauksissa on vaan pakko pesettää, mutta bukleen jynssäisin kylppärin lattialla itse ja pistäisin saunaan kuivumaan. Kun se mattokaan ei maksa paljonkaan itsestään.

Taidan olla sen verran pihi :ashamed: , että raivaan pesuhuoneeseen tilaa ja pesen siellä.Tai sitten pistän miehen pesemään, koira kun on hänen ....mä kyllä annoin aikoinaan suostumuksen ottaa, mut siltikin.Itse en ole niinkään koiraihminen :ashamed:

Sääliksi käy koiraa, joka on miehestäsi ja sinusta riippuvainen. Ei siis pääse ulkoilemaan riittävän usein ja sinä uhkaat listiä koiran (siis edes vitsillä kehtaat noin sanoa?) Tuskin uhkaat nistiä vauvaakaan, kun pissaa vahingossa päällesi tai sohvalle vai kuinka? Ei koira sille mitään voi, ellette ulkioluta häntä riittävästi. Ja jos on pentu, ei sen fysiologia mahdollsita heti pidätystä. Mieti asiaa koiran näkökulmasta ja ota opiksesi.

Yhteistyössä