Paljonkohan maksaa neljän hampaan paikkaus yksityisellä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

StarSisu

Jäsen
13.03.2009
591
0
16
Pitäisi siis huomenna maksaa, viimeksi paikkasi tai oikeastaan vaihtoi nuo muovipaikat ja huomenna pari lisää.

Yksi oikea reikä, kolme paikan vaihtoa???

...tiedän, selviää huomenna, mutta paljonko varaan rahaa mukaan, kun siellä ei electron toimi....

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
varmaan jotain 400. miks et kunnallisessa käy?

Kelalorvaus vähennetään suoraan siellä eli ei se noin paljoa maksa, mutta varmaan ehkä 200?

Täällä on niin pitkät jonot kunnalliselle puolelle ja varmasti eivät huvikseen eli värjäytymien takia ala siellä paikkoja vaihtamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:

Kelalorvaus vähennetään suoraan siellä eli ei se noin paljoa maksa, mutta varmaan ehkä 200?

Täällä on niin pitkät jonot kunnalliselle puolelle ja varmasti eivät huvikseen eli värjäytymien takia ala siellä paikkoja vaihtamaan.

Ikävä kyllä kelakorvaus ei ole kovin paljon, jos loppusumma on noin 400 euroa, niin itse joutuu maksamaan varmaan kolmisen sataa.

eli riippuu täysin siitä montako pintaa hampaasta paikataan. Itsellä oli kahden pinnan paikka ja maksoin noin 50? eli siis yksi hammas. Jos on iso paikka, joka ylettyy esim. 3-4 pinnalle niin satasta jo hipoo/ hammas.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:

Ikävä kyllä kelakorvaus ei ole kovin paljon, jos loppusumma on noin 400 euroa, niin itse joutuu maksamaan varmaan kolmisen sataa.

Voi olla, pitänee ottaa se 300? mukaan. Juurihoidettu hammas maksoi kaikenkaikkiaan 230? kela-korvausten jälkeen neljä hoitokertaa, yksi huomattavasti muita kalliimpi - ajattelin, että ehkä samaa luokkaa voisi olla.

Mulla maksoi Mehiläisessä (2012) kahden pinnan paikkaus 191 €, hinnassa mukana tarkastus, röntgenit, puudutukset + toimistomaksut. Ilman kelakorvausta ois ollu noin 250 €.