Paljonkohan maksaa kampaajalla jos laitattaa koko pään täyteen vaaleita raitoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie"

Vieras
Ajattelin että jos lähtis pikkuhiljaa vaalentaa tummanruskeaa tukkaa. Laitattaisi ensin vaikka kampaajalla koko pään täyteen vaaleita raitoja. Onko kellään kokemusta sellaisesta operaatiosta, siis tummasta hiusväristä vaaleaan siirtyminen? Ja niin, se hinta? Mulla on hiukset n. 5cm solisluiden alle.

Hinnat vaihtelevat aivan valtavasti kampaamosta riippuen.. ja tummanruskean tukan vaalentaminen on pitkäaikainen projekti.. itsellä tämä projekti kampaajani kanssa menossa.

[QUOTE="...";28757593]Hinnat vaihtelevat aivan valtavasti kampaamosta riippuen.. ja tummanruskean tukan vaalentaminen on pitkäaikainen projekti.. itsellä tämä projekti kampaajani kanssa menossa.[/QUOTE]

Montakohan kertaa sitä suunnilleen joutui käymään siinä raidotus operaatioissa?

[QUOTE="Mie";28757605]Montakohan kertaa sitä suunnilleen joutui käymään siinä raidotus operaatioissa?[/QUOTE]

No siis mulla raidoitettu tukkaa vasta tuolta keskivaiheelta.. vähitellen tehdään, koska en halua, että koko pää on kerralla semmoisten "kusenkeltaisten"/punaisten raitojen peitossa.. Nyt tänään kävin kolmatta kertaa ja nyt nämä alkavat olemaan jo oikeasti blondit.. Ensikerralla sitten taas pieni osio vaalennetaan ja sitä joutuu taas pari kertaa varmaan ainakin ennenkun viitsii siirtyä seuraavaan osioon.. :D Mutta riippuu varmasti paljon sun tukan pigmentistä, että miten hyvin vaalenee..

Mä raidotin mustasta tukasta -> vaaleaan. Kesti vähän alle vuoden ja nyt on oma väri päässä (kasvatin samalla omaa juuri kasvua). Kotona tehtiin suurin osa raidoista (kaveri kampaaja), pari kertaa kävin kampaajalla ja olisko ollut sellainen 100e mitä maksoin, mutta n. kuukauden välein raidoitin.

Yhteistyössä